دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
عجب شیر پرس - برنامه مجله فوتبال با موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال و بازگشایی نماد سرخابی ها روی آنتن رفت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه مجله فوتبال با موضوع انتخابات فدراسیون فوتبال و بازگشایی نماد سرخابی ها روی آنتن رفت.
 
محمد ابراهیم شکوری، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: امروز کمیته بدوی تشکیل جلسه داد و خروجی نتیجه جلسه قبلی بود. باید اسناد جدید درباره صلاحیت نامزدها به دست کمیته رسیده باشد که جلسه دوباره تشکیل شد. علاوه بر کمیته بدوی و استیناف مراجع ذی صلاحی داریم که می‌توانند درباره صلاحیت افراد نظر دهند. اما در نهایت کمیته بدوی می‌تواند استعلام را نادیده بگیرد.
 
او گفت: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال و قوانین بین المللی، کمیته‌ بدوی و استیناف توسط مجمع انتخاب می شود و کارشان مستقل است. کاندیدا‌های نهایی باید امضای مجمع را بگیرند و در نهایت از مجمع رای بگیرند کمیته بدوی هم از همین مجمع رای می‌گیرد. این فضا کمی با دموکراسی فاصله دارد.
 
شکوری ادامه داد: فیفا ساختاری در فوتبال ایجاد کرده که در اکثر کشور‌ها درست اجرا می‌شود و نادرست اجرا شدن این موضوع در ایران شاید به خاطر ساختار ما است که باعث می‌شود خیلی‌ها عقب نشینی کنند. قائده هرم فوتبال، راس این هرم را می‌سازد و نیاز است در این قائده بازنگری شود. فوتبال ما فقط فوتبال نیست و جنبه سیاسی دارد.
 
میثم فدایی مدیرعامل فرابورس گفت: قرارداد بازیکنان را دریافت کرده و با جداول منتشر شده مطابقت داریم. مدیرعامل سرخابی ها گفتند تا قرارداد‌ها به صورت قطعی بسته نشود به صورت تجمیعی اطلاعات را اعلام می‌کنیم . در دستورالعمل افشای ناشران بازار سرمایه داریم اگر قرارداد ناشر جز قرارداد‌ و اسناد رقابتی باشد ناشر می‌تواند با رعایت شرایطی آن را فاش نکند. پنجره باید کامل بسته شده و قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود. غیبت من در آیین بازگشایی استقلال و پرسپولیس به نشانه اعتراض نبود.
 
او بیان کرد: سال مالی پرسپولیس منتهی به ۳۱خرداد و سال مالی استقلال منتهی به ۳۱ تیر است. ۶۰ روز تقویمی بعد از آخرین روز سال مالی، باید صورت‌های مالی سالانه حسابرسی نشده منتشر شود و عدم بازگشایی به دلیل همین صورت‌های مالی حسابرسی نشده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: