شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
رئیس هیئت نظارت انتخابات آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - رئیس هیئت نظارت انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: همه در برابر قانون برابر هستند و هیچ کس را از این امر مستثنی نمی‌دانیم به همین علت با هر حرکت خارج از قانونی برخورد جدی می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل ازفارس، عباسعلی اسدی در نشست ستاد انتخابات استان، با تاکید بر همکاری تمام دست‌اندرکاران امر انتخابات در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر این حماسه ملی، ابراز امیدواری کرد که کاندیداها و هواداران آنها تمام قوانین اعلام شده در امر تبلیغات را مد نظر قرار داشته باشند.

وی افزود: سیاه‌نمایی، تخریب و اعمالی از این دست، امکان رشد و به ثمر رسیدن در فضای سالم انتخاباتی را، با درایت مردم همیشه در صحنه استان، نخواهند یافت.

اسدی اضافه کرد: همه در برابر قانون برابر هستند و هیچ کس را از این امر مستثنی نمی‌دانیم به همین علت با هر حرکت خارج از قانونی برخورد جدی می‌شود.

رئیس هیئت نظارت انتخابات آذربایجان‌شرقی افزود: تعداد ناظران با توجه به تعداد رای‌دهندگان تعیین شده است و پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است تا امر انتخابات با سلامت و دقت کامل اجرا شود.

در ادامه این این جلسه، علی نواداد رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان، فرمانداران و دیگر روسای کمیته‌های ستاد انتخابات، گزارشی از روند برنامه‌های زمان‌بندی فرآیند انتخابات ارائه دادند.

نشست مشترک ستاد انتخابات استان، هیئت نظارت و بازرسی و کمیته پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، رئیس ستاد انتخابات استان، رئیس کل دادگستری استان، فرمانداران و دست‌اندرکاران امر انتخابات استان برگزار شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: