دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی:
عجب شیر پرس - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به افزایش مصرف آب به علت گرمای هوا توسط برخی خانوارهای شهر ارومیه گفت: این کار موجب افت فشار یا قطعی آب در بعضی مناطق این شهر شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، لطیف خوش سیرت روز شنبه افزود: همشهریان در سطح شهر ارومیه و برخی روستاهای اطراف، به علت گرمای بیش از حد تابستان، مصرف آب را افزایش داده‌اند که این امر  موجب بروز مشکل افت فشار و قطعی آب شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، همه منابع تولید آب از جمله چاه‌ها و تصفیه خانه‌های سطح شهر ارومیه با تمام ظرفیت کار می‌کنند و هیچ مشکلی در منابع تولید آب وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: در روزهای اخیر، حداکثر ظرفیت تولید آب در ارومیه اتفاق افتاده و به سه هزار و ۶۰۰ لیتر در ثانیه رسیده که این رقم در مرکز استان، بی سابقه بوده است.

خوش سیرت از شهروندان خواست تا در مصرف خود صرفه جویی کنند که این امر می‌تواند زمینه بهبود وضعیت تامین و مصرف آب در نقاط بالادست و برخی مناطق شهری ارومیه را فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به بروز مشکل در خط لوله انتقال آب به منطقه انعام و رودکی ارومیه اظهار کرد: این امر نیز موجب بروز مشکل در مناطقی از شهر ارومیه شد که با تلاش تکنسین‌ها و مهندسان آب و فاضلاب، امیدواریم امروز این مشکل حل شده و آب پایدار در اختیار  مردم اقرار گیرد.

امام جمعه ارومیه هم در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بروز افت فشار و قطعی در برخی نقاط ارومیه، تلاش مسوولان برای حل این مشکل را خواستار شده بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: