دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
عجب شیر پرس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌گرفته و همراه‌سازی مردم با طرح‌های دولت، در راستای پیشرفت کشور بوده و نفع آن برای کل مردم است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روز یکشنبه رضا قاسمیان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: اقدامات مهم دولت سیزدهم در یک‌ سال اخیر آن‌چنان که باید اطلاع‌رسانی نشده است که با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته دولت روابط عمومی‌ها باید این اقدامات مهم در زمینه‌های مدیریت کرونا، ارز ترجیحی و پرداخت بدهی‌های دولت گذشته را اطلاع‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف اطلاع‌رسانی باید برای جلب همکاری‌های مردم و نخبگان جامعه برای اجرای طرح‌هایی که موجب پیشرفت می‌شود، اقدام شود.

قاسمیان افزود: گفتمان دولت سیزدهم، انقلابی و اخلاق‌محور بوده و دشمن‌شناسی، بصیرت انقلابی، خودباوری و استقلال، از جمله ویژگی‌های گفتمان انقلابی است.

معاون روابط عمومی، امور بین‌الملل و تشریفات دفتر استاندار اردبیل نیز در این نشست گفت: با توجه به این‌که شیوه‌ها و ابزارهای اطلاع‌رسانی به سرعت عوض شده و ارتقا می‌یابد، به‌روزرسانی شیوه‌های تولید محتوا و اطلاع‌رسانی به مخاطبان و استفاده روابط عمومی‌ها از شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی حائز اهمیت است.

امیررضا سعیدی، افزود: با هدف اطلاع‌رسانی موفق از اقدامات و عملکردها، لازم است روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی علاوه بر به‌روزرسانی شیوه‌های اطلاع‌رسانی، تعامل با دستگاه‌های دیگر در خصوص اطلاع‌رسانی اقدامات شاخص را سرلوحه اقدامات قرار دهند.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن هفته دولت استفاده از این فرصت برای اطلاع‌رسانی با محتوای مناسب و مخاطب‌پسند مهم بوده و لازم است با استفاده از فضای مجازی همراه با رسانه‌های مکتوب و رسانه ملی نسبت به تولید محتواهای جذاب از عملکردهای یک‌سال اخیر اقدام شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: