شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
پاشایی بهرام با اشاره به حواشی بازی فوتبال ایران و لبنان؛
عجب شیر پرس - نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با بیان اینکه مسببان اتفاق تلخ ورزشگاه امام رضا مشهد دلسوز نظام نیستند، گفت: برخوردهای دون از شانی که در حاشیه بازی فوتبال ایران و لبنان نسبت به بانوان رخ داد، علاوه بر نقض کرامت دختران و مادران سرزمینمان برای نظام جمهوری اسلامی نیز هزینه‌های زیادی به همراه دارد.
 به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، معصومه پاشائی بهرام در رابطه با حواشی ایجاد شده پیرامون مسابقات فوتبال تیم ملی ایران و لبنان گفت: روز گذشته تیم ملی کشورمان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه امام رضا( ع) مشهد به رقابت با تیم ملی لبنان پرداخت که متاسفانه در حاشیه این رقابت اتفاق تلخی برای بانوان کشورمان رخ داد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در بازی ایران و عراق که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، بانوان نیز حضور داشتند. مگر چه اتفاقی در این دیدار رقم خورد که روز گذشته چنین برخورد دون از شانی با بانوان ورزش دوستی که برای تشویق تیم ملی کشورشان آمده بودند را مشاهده کردیم و از آنها با گاز فلفل پذیرایی شد!!
وی افزود: متاسفانه برخی مسئولان به نحوی شتابزده‌ تصمیم‌ می‌گیرند، که گویی غارنشین هستند و هیچ درکی از بستر جامعه ندارند. برخوردها و رفتارهای متاثر از این گونه تصمیم‌ها علاوه بر نقض کرامت دختران و مادران سرزمینمان برای نظام جمهوری اسلامی نیز هزینه‌های زیادی به همراه دارد لذا این افراد نه تنها هوش مدیریتی پایینی دارند، بلکه دلسوز نظام هم نیستند.
پاشایی بهرام تاکید کرد: پس از تجربه حضور بانوان در ورزشگاه آزادی فکر می‌کردیم موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها جهت تشویق تیم ملی برای همیشه حل شده و مسئولان مربوطه با این موضوع کنار آمدند. زمان برگزاری دیدار تیم ملی ایران و عراق بنده هم به همراه بسیاری از بانوان در ورزشگاه حضور داشتم و هیچ مشکلی رخ نداد و همه بانوان با علاقه تیم ملی را تشویق کردند و بازی بدون هیچ حاشیه‌ای به پایان رسید. حال اینکه مجددا این موضوع را مورد آزمون و خطا قرار دهیم به هیچ عنوان شایسته نبوده و مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند.
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس یازدهم اضافه کرد: در رابطه با اتفاقات ایجاد شده پیرامون دیدار  تیم ملی ایران و لبنان از مجلس از وزرای مربوطه طرح سوال خواهد کرد و  وزرای ورزش و کشور باید نسبت به این موضوع پاسخ دهند.
وی با تاکید بر اینکه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها  یک بار برای همیشه باید تعیین تکلیف شود، عنوان کرد: بی تردید اگر افرادی که چنین اتفاق تلخی را در ورزشگاه مشهد رقم زدند، دلسوز نظام جمهوری اسلامی بودند، با این‌گونه تصمیم‌های نسنجیده در زمین دشمن بازی نمی‌کردند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن سعی دارد با فضاسازی‌های رسانه‌ای برای کشور در زمینه‌های مختلف مشکل‌آفرینی کند بروز چنین اتفاقاتی هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل می‌کند. از طرفی در حالیکه تیم ملی کشورمان با اقتدار و صدرنشین از گروه خود به جام جهانی صعود کرده و مردم نیز از این بابت خوشحال بوده و برای تماشای بازیهای تیم ملی کشورمان در مسابقات جام‌جهانی لحظه شماری می کنند، این رفتارها مانع تراشی در برابر افتخار آفرینی فوتبال ایران بوده و برخورد با خاطیان خواسته مردم و مجلس است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: