دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
عجب شیر پرس - جلسه مجمع عمومی عادی انجمن عجب شیری های مقیم تبریز در دفتر انجمن عجب شیر با حضور اعضای انجمن برگزار گردید.
به گزارش عجب شیر پرس، این جلسه پیرو آگهی چاپ شده در روزنامه مورخ 12/11/1400 و طبق قرار قبلی با حضور نماینده استانداری و برخی از اعضاء به منظور بررسی و تحلیل دستور جلسه و برگزاری انتخابات، جهت برگزیده شدن اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن و اعضای علی البدل تشکیل گردید.

در این جلسه به بررسی و ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره و بازرسان، تصویب صورتهای مالی منتهی به آخرین دوره هیات مدیره، انتخابات اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان و همینطور تغییر آدرس انجمن پرداخته شد.

طبق انتخابات برگزار شده در این دوره و نتایج بدست آمده دراین جلسه آقایان جعفر شکوریان، صادق جلیلی، سید صادق موسوی،یعقوب معین فر و علی قبادی به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن شناخته شدند و کریم یاقوتی به عنوان عضو علی البدل و اصغر قرطاس به عنوان بازرس انجمن و همینطور حسین غفوری هم به عنوان عضو علی البدل بازرسی معرفی گردیدند.

لازم به توضیح است که انجمن عجب شیری های مقیم تبریز، سال 1398 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تبریز به ثبت رسیده و همچنین در سال 1399 پروانه فعالیت تشکل مردم نهاد را به نام انجمن عجب شیری های مقیم تبریز اخذ نموده و در این راستا به فعالیت خود ادامه داده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: