جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
نماینده مردم در مجلس:
عجب شیر پرس - نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان برای کارخانه شیرخشک بروجرد هزینه شده است.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، عباس گودرزی در حاشیه تست اولیه برخی دستگاه‌های کارخانه شیرخشک بروجرد که امروز پنجم آبان ماه با حضور استاندار لرستان صورت گرفت، اظهار کرد: امروز در کارخانه شیرخشک تست اولیه برخی ماشین آلات و دستگاه‌های آن انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای این پروژه با پیگیری‌های مستمر بیش از ۳۵۰میلیارد تومان به قیمت روز هزینه شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در فاز اول ۲۰۰ تن شیر به شیرخشک تبدیل می‌شود و در فازهای بعدی تا هزار تن پیش‌بینی شده و بزرگترین کارخانه شیرخشک خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: این پروژه علاوه بر فرصت ایجاد رونق تولید، ایجاد اشتغال خواهد داشت و یک حلقه از فعالیت‌های شستا خواهد شد که تولید شیر در مراکز دامپروری آنها از طریق این مرکز فرآوری بشود.

وی ادامه داد: البته بنا داریم که حلقه‌های دیگر این زنجیره را دنبال کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: با احیای این پروژه اشتغال مستقیم و فرصت‌های شغلی غیرمستقیم، رونق دامپروری در منطقه و در روستاهای بروجرد و اشترینان و شهرستان‌های هم‌جوار، زمینه‌سازی جهت احداث واحدهای جدید دام‌پروری در بروجرد و اشترینان ایجاد خواهد شد.

گودرزی ادامه داد: با بهره‌برداری کامل از پروژه شیرخشک، این کارخانه به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد و می‌توان ۸۰۰ تن شیری که در لرستان و شهرهای همجوار تولید می‌شود را در بروجرد فرآوری کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: