يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
وقتی ارتفاع برف در اسکو به 80 سانتی‌متر رسید
عجب شیر ما - رئیس اداره راه و شهرسازی اسکو از نجات جان زوج توریست استرالیائی در محور توریستی کندوان خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، رئیس اداره راه و شهرسازی اسکو از نجات جان زوج توریست استرالیائی در محور توریستی کندوان خبر داد.

علی شقاقی ادامه داد: همکاران راهداری در حین عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در محور توریستی کندوان، به کمک خودروی گرفتار در برف و کولاک در این منطقه شتافتند که سرنشینان آن دو نفر توریست اهل کشور استرالیا بودند.

وی افزود: همکاران راهداری بلافاصله به این دو نفر لباس گرم داده و آنها را در کمال صحت و آرامش با دستگاه برف‌روبی اداره به روستای کندوان انتقال دادند.

رئیس اداره راه و شهرسازی اسکو با بیان اینکه ارتفاع  برف تاکنون در برخی محورها به بیش از 80 سانتی متر رسیده که با وزش باد و کولاک شدید همراه است، اظهار داشت: این زوج خارجی از تمام راهداران فهیم و زحمت‌کش شهرستان اسکو که در آن لحظه در محور کندوان حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشتند این روز برایشان خاطره‌ای هر چند کمی سرد ولی بسیار شیرین و جذاب بود که تا آخر عمر فراموشش نخواهند کرد.    

شقاقی گفت: در محور کندوان امکان دید تا بیش از یک متر میسر نبود و با تلاش‌های مجدانه و مستمر راهداران تمام کسانی که در کولاک و برف گیر افتاده بودند صحیح و سالم نجات پیدا کردند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: