جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
استاندار خراسان شمالی:
عجب شیر پرس - استاندار خراسان شمالی گفت: اشتباه بزرگ دشمنان ایران این است که فکر می‌کنند با جنگ و فشار اقتصادی می‌توانند مردم را به زانو دربیاورند اما باید بدانند این مردم ولایتمدار به نظام و آرمان‌های انقلاب پشت نمی‌کنند.
مشکلات مانع پایبندی مردم به ولایت نمی‌شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدعلی شجاعی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اظهار داشت:تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، مردم و جوانان پرتلاش و برومند عناصر اصلی شکست توطئه های دشمنان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نیرو انتظامی در این استان بر اساس برنامه در تمامی صحنه ها،آنچه را که لازم بود، بسیار مطلوب انجام داده است ومردم این خطه، ایجاد و حفظ امنیت را به خوبی احساس می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم انقلاب اسلامی در مسیر بسیار پرتلاطم و پر فراز و نشیبی که استکبار جهانی با توطئه های مختلف ایجاد کرده است، سربلند بوده و البتهرهنمودها و تدابیر رهبر انقلابعنصر اصلی به زانو درآمدن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار خراسان شمالیگفت: جوانان برومند و پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی که با جانفشانی و استقامت در هشت سال جنگ نشان دادند جنگ نظامی بر آنان تاثیری ندارد.

شجاعی اظهار داشت: با اعمال تحریم ها علیه کشورمان، برخی گمان کردند که مردم با تحمیل مشکلات اقتصادی، توانی برای مقابله ندارند اما با شکل گیری موضوع دفاع از حریم و حرم اهل بیت (ع) جوانانی مانند شهید حججی نشان دادند مسیر دفاع و ایستادگی ادامه دارد.

شجاعی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به نقطه امید بسیاری از آزادگان در کشورهای مختلف شده استافزود: در این استان به برکت خون سه هزار شهید و داشتن مردم خوب، مسیر کار برای تمامی مدیران مشخص است و اجزای مختلف در کنار هم با هوشیاری و با تسلط دانایی بر امور در کنار یکدیگر و جلوتر از مشکلات حرکت می کنند.

استاندار خراسان شمالیگفت: همواره تلاش کردیم خدمتگزارخوب برای استان باشیم و مسوولان کشور نگران وضعیت استان نباشند که وضعیت سفید استان در اغتشاشات آبان ماه بیانگر این موضوع است.

در این آیین که با حضور سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شداز زحمات سردار سرتیپ دوم علیرضا مظاهری قدردانی و سردار سرتیپ دوم سعید مطهری زاده به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان شمالی معرفی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: