دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
فرمانده انتظامی لرستان:
عجب شیر پرس- فرمانده انتظامی لرستان از انهدام ۴۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان طی امسال خبر داد و گفت: همچنین در این مدت، ۲۱۰ میلیارد کالای قاچاق کشف شده است.
۴۸باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی امسال بیش از ۵ تُن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی از اجرای ۱۵۶۰ طرح منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: رویکرد پلیس استان پاکسازی نقاط آلوده است و در این راستا نیز طی امسال ۱۰۱ طرح و عملیات مشترک را به اجرا درآورده است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۴۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است، خاطرنشان کرد: طی امسال ۱۱ هزار و ۴۸۵ نفر قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر شده است.

سردار مهدیان نسب همچنین از کشف ۲۱۰ میلیارد کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۹۸ باند قاچاق کالا نیز منهدم شده است، خاطرنشان کرد: ۱۹۹۸ خودرو حامل کالای قاچاق نیز در استان توقیف شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: