شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
عجب شیر پرس - نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی از هماهنگی‌های صورت گرفته برای تشکیل قرارگاه جهادی مدرسه‌سازی بسیج سازندگی ذیل سازمان نوسازی مدارس با هدف ساخت و توسعه روز افزون مدارس خبر داد.
تشکیل قرارگاه جهادی مدرسه‌سازی بسیج سازندگی

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، معصومه پاشایی بهرام با اشاره به نشست برگزار شده با گروه‌های جهادی مدرسه‌ساز با حضور دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، عنوان کرد: در این نشست همفکری و هم اندیشی پیرامون موضوع مدرسه سازی شکل گرفت و تصمیمات نهایی برای تشکیل قرارگاه جهادی مدرسه سازی بسیج سازندگی ذیل سازمان نوسازی مدارس اتخاذ شد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهادگران مدرسه ساز از استان‌های مختلف کشور در نشست امروز حضور داشتند، افزود: امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته قرارگاه جهادی مدرسه سازی بسیج سازندگی طی یک هفته آتی شکل بگیرد.

وی یادآور شد: این جلسات در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد و در همین راستا سازمان بسیج سازندگی کشور نیز قصد دارد که گروه‌های جهادی ذیل خود را تخصص محور کند تا بستری فراهم شود که سازمان‌ها نیز ذیل این قرارگاه وارد حرکت‌های جهادی شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: