چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
عجب شیر پرس - شش چهره شاخص دانشگاهی و پژوهشی هرمزگان به ‌عنوان مشاور کمیسیون سلامت، محیط‌زیست، خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها منصوب شدند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، رئیس کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای عالی استان‌ها افزود: در جلسه‌ای که صبح امروز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد بر استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه هرمزگان و اداره کل حفاظت محیط‌زیست و پژوهشکده اکولوژی خلیج‌فارس و دریای عمان برای پیشبرد اهداف کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای عالی استان‌ها تأکید شد.

کیانوش جهانبخش با اشاره به‌ضرورت نگاه ملی به‌تمامی مسائل و استفاده از ظرفیت مراکز آموزشی و پژوهشی بر حل آن، خاطرنشان کرد: در این جلسه برای نخستین بار شش هرمزگانی به‌عنوان مشاور یک کمیسیون در سطح ملی منصوب شدند.

وی با اشاره به پیش تر "دکتر سمانه عابدی و دکتر سپیده عابدی" به عنوان مشاور این کمیسیون مشغول فعالیت بودند، ادامه داد: "احسان کامرانی، محمد صدیق مرتضوی، عباس مرادی، مجید عسکری سیاهویی، مهدی حسنی آزاد و مریم سلیمی زاده" شش چهره شاخص دانشگاهی و پژوهشی هرمزگانی هستند که به‌عنوان مشاور کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای عالی استان‌ها منصوب شدند.

جهانبخش با اشاره به اینکه دو مشاور دیگر نیز برای این کمیسیون منصوب خواهند شد، اضافه کرد: این دو مشاور در  حوزه ورزشی و حوزه منابع طبیعی نیز با تجه به مأموریت های تعریف شده در این کمیسیون منصوب خواهند شد.

وی با بیان اینکه قرار است طرح‌هایی در این کمیسیون به تصویب برسد که پس از تأیید و تصویب در صحن شورای عالی استان‌ها راهی مجلس شده و با رایزنی در مجلس به قوانین تبدیل شود یا برخی قوانین مورد اصلاح قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای عالی استان‌ها ادامه داد: باید نگاه علمی به‌تمامی مسائل صورت گیرد که هرمزگان از این چهره‌های علمی کم ندارد اما نیاز به مهیاسازی حضور این چهره‌ها و استفاده از ظرفیت بالقوه آن‌هاست.

جهانبخش در پایان گفت: باید چهره‌های علمی هرمزگان را در سطح کشور بیش‌ازپیش معرفی کنیم تا نشان دهیم هرمزگان از پتانسیل نیروی انسانی بالایی برخوردار است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: