سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
عجب شیر پرس _ ده هزار بسته غذایی اهدایی اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند استان به شهرستان‌های مختلف ارسال شد تا بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.
اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی اتاق بازرگانی تبریز به نیازمندانبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، ژائله رئیس اتاق تبریز در مراسم اهداء ۱۰ هزار بسته غذایی به خانواده‌های نیازمند استان گفت: در ماه‌هایی که مردم ایران درگیر ویروس کرونا هستند فعالان اقتصادی استان باید بیش از پیش در تامین معیشت خانواده‌های کم برخوردار ایفاء نقش کنند.

او ضمن تشریح فعالیت‌های اتاق تبریز در مواجه با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان و در راس آن هیئت نمایندگان اتاق تبریز در یاری رساندن و کمک به مردم و خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار جامعه در این مقطعه تاریخی نقش مهمی ایفاء کردند و با اهداء مواد ضدعفونی کننده در روز‌های آغازین بیماری در جلوگیری از شیوع این ویروس از هیچ کوشش دریغ نکرده‌اند.

رئیس اتاق تبریز در مورد اقدامات اخیر فعالان اقتصادی استان در تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی گفت: مدیران بخش خصوصی با توجه به شرایط پیش آمده و ماه مبارک رمضان مقادیر قابل توجهی به این موضوع اختصاص داده‌اند.

ژائله افزود: با توجه به این نکته که در اولین روز‌های ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم، امیدواریم هیچ سفره‌ای خالی از نعمات پروردگار نبوده و الطاف خداوند شامل حال تمام بندگان باشد.

او اظهار امیدواری کرد که کمک‌های نقدی یا غیرنقدی فعالان اقتصادی و مردم تا شکست کامل کرونا ادامه داشته باشد.

رئیس اتاق تبریز در خصوص وضعیت بنگاه‌های اقتصادی در ماه‌های اخیر گفت: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در ماه‌های اخیر بویژه پس از شیوع بیماری کرونا دچار آسیب‌های جدی شده اند که در این مورد همدلی و حمایت مسئولان دولتی بویژه روساء سه قوه بیش از پیش احساس می‌شود.

او گفت: برای حل مسائل و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی برنامه ریزی‌های دقیق و کارشناسانه بسیارحائز اهمیت بوده و انتظار فعالان اقتصادی در شرایط فعلی حمایت بیشتر مسئولان امر است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: