جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری:
عجب شی ما - نشست کمیسیون کارگری شهرستان عجب شیر با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و روابط بین الملل استانداری آذربایجان شرقی و اعضای هیات مدیره کارخانه فولاد سهند غرب، در راستای بررسی مشکلات این واحد صنعتی برگزار شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی استانداریاحمد محمدزاده، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و روابط بین الملل استانداری آذربایجان شرقی در این نشست با بیان این که حمایت از بخش خصوصی جزو اولویت های دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: از زمان استقرار دولت در استان با مشکلات عمده ای از جمله در بخش صنعت مواجه بودیم که سعی کردیم با تدبیر و برنامه ریزی آنها را رفع کنیم.

وی با بیان این که در استان آذربایجان شرقی نزدیک به 5 هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک و بیش از 150 هزار صنف وجود دارد، ادامه داد: هیچ وقت راضی نبوده ایم یک واحد صنعتی غیرفعال شود، تلاش کرده ایم تا آنجا که امکان دارد با حمایت مانع تعطیلی واحدهای صنعتی که با مشکل روبه رو هستند، شویم.

محمدزاده با تاکید برحمایت از بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصادی استان، گفت: با توجه به اینکه امنیت، مادر همه نعمت هاست، دولت تلاش می کند در سایه تلاش نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح با ایجاد امنیت از بخش خصوصی حمایت کند.

در ابتدای این نشست مدیرعامل و سرمایه گذار کارخانه فولاد سهند غرب گزارشی از وضعیت این واحد ارایه کردند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و روابط بین الملل استانداری همچنین از قسمت های مختلف این واحد صنعتی بازدید کرد.
برچسب ها: عجب شیر ، کاز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: