سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
عجب شیر پرس - مدیرعامل کشتارگاه صنعتی سهند شهرستان بناب گفت:شهرستان بناب دومین قطب صنعتی در استان آذربایجان شرقی و قطب برتر در تولیدات گوشت قرمز درشمالغرب کشور است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن سرمست مدیرعامل کشتارگاه صنعتی سهند شهرستان بناب گفت:شهرستان بناب علاوه بر قطب صنعتی در استان و علی رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا بار دیگری با اتکا به درون، برگ دیگری در توانمندی بخش تولیدات دامی و موفق به تولید گوشت قرمز و ارسال این فرآورده‌ها به شمال غرب کشوراست.

وی گفت:شهرستان ۱۳۰ هزار نفری بناب با داشتن صنایع مختلف تولیدی به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور در ۱۲۷ کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است که این روز‌ها با کسب رتبه برتر در تولید گوشت دامی در استان برگ زرین دیگری را به خود اختصاص داد.

حسن سرمست مدیرعامل کشتارگاه صنعتی سهند شهرستان بناب گفت: در این کشتارگاه ۲۰۰ نفر در فعالیت هستند که ۹۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند که کارگران در این کشتارگاه به صورت غیر مستقیم فعالیت دارند این تعداد افراد هم توسط پیمانکاران بیمه هستند.

وی افزود: با افزایش تولیدات دامی در هر کدام از شهر‌ها به فراخورِ ظرفیت‌های آن که شهرستان بناب با داشتن اولین کشتارگاه صنعتی، وجود بازار‌های هفتگی دواب و قرار گرفتن در محور مواصلاتی کشور یکی از عوامل تعیین کننده این موفقیت‌ها اشاره کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: