دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت بحران زده ماشین سازی تبریز، گفت: مشکلات نقدینگی و نحوه واگذاری این شرکت از طریق سازمان خصوصی سازی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان با حضور سرزده در شرکت ماشین سازی تبریز، در بازدید از کارخانه و تشکیل جلسه با هیئت مدیره این شرکت، ضمن استماع گزارش فعالیت‌های این مجموعه مهم صنعتی، به بحث و بررسی و تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات فراروی این مجموعه پرداخت.

وی در خلال این جلسه، ضمن تماس تلفنی با وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون پارلمانی وزیر اقتصادی و دارائی و معاونت برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بر شمردن مشکلات مهم این واحد صنعتی باسابقه، خواستار رفع فوری مشکلات نقدینگی و رعایت نکات لازم در خصوص نحوه واگذاری این شرکت از طریق سازمان خصوصی سازی شد.

در ادامه این بازدید، پزشکیان با حضور در خطوط تولید این شرکت، ضمن آشنایی با تولیدات این مجموعه و فعالیت‌های کارگران آن، با اعضای شورای اسلامی کار این واحد صنعتی به عنوان نمایندگان منتخب کارگران تشکیل جلسه داده و به بررسی مشکلات و درخواست‌های صنفی کارگزان این مجموعه بزرگ صنعتی پرداخت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه، گفت: جهت احقاق حقوق کارگران این مجموعه و درخواست‌های به حق کارگران در مجلس شورای اسلامی تلاش کرده و از اولین جلسه پیش روی مجلس نسبت به طرح و حل آن‌ها اقدام می‌کنم
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: