جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
عجب شیر ما - رییس شرکت گاز مراغه گفت: با کاهش دمای هوا، مصرف گاز در این شهرستان از 862 متر مکعب در روزهای گرم سال به حدود دو هزار و 163 متر مکعب در روزهای اخیر رسیده است.
به گزارش عجب شیر ما: محمدرضا ستیز،  در گفت و گو با ایرنا افزود: مصرف گاز در این شهرستان در روزهای سرد سال به یک میلیون و 68 هزار متر مکعب نیز می رسد.
وی با اشاره به کاهش دمای هوا در روزهای آینده و افزایش مصرف گاز، از مردم خواست تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
رییس شرکت گاز مراغه یادآور شد: در زمان کنونی مشکلی در ارائه خدمت به بخش های خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی وجود ندارد و به منظور ارایه خدمات در فصل زمستان تمامی ایستگاه های این شهرستان بازبینی شده است.
ستیز، ادامه داد: هم اکنون چهار گروه امدادی این شرکت شبانه روز آماده ارایه خدمات به مشترکان شهری و روستایی بوده و وظایف آنان به منظور مقابله با بحران های احتمالی مشخص شده است.
وی گفت: شرکت گاز تا کنون 100 درصد جمعیت شهرهای مراغه و خداجو را تحت پوشش گاز قرار داده و برخورداری روستاها نیز از این نعمت به بیش از 75 درصد رسیده است.
رییس اداره گاز مراغه، تعداد خانوارهای بهرمند از نعمت گاز در این شهرستان را 52 هزار و 335 خانوار شامل 30 هزار و 105 خانوار شهری و 22 هزار و 230 خانوار روستایی اعلام کرد.
ستیز، اظهار کرد: میزان شبکه گذاری گاز در این شهرستان حدود یک هزار و 94 کیلومتر شامل 494 کیلومتر روستایی و 600 کیلومتر شهری است.
برچسب ها: مراغه ، محمد رضا ستیز ، کاز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: