جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
در ادامه سریال دستگیری ها صورت گرفت:
عجب شیر ما - در ادامه سریال دنباله دار بازداشت ها در شهرداری و شورای شهر بناب یک کارمند دیگر شهرداری و یک عضو شورای اسلامی شهر دستگیر شدند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، بدنبال دستگیری شش کارمند شهرداری و همچنین یکی از معاونان شهردار بناب در دو هفته گذشته، صبح امروز نیز یک کارمند شهرداری و همچنین یک عضو شورای اسلامی این شهر با دستور و حکم مقام قضایی دستگیر شدند.

یکی از کارمندان دستگیر شده قبلی همزمان عضو شورای اسلامی یکی از شهرهای همجوار شهرستان بناب بوده است.

در شرایطی که میران شهرداری و سایر مسئولان شهر همچنان در قبال موضوع دستگیی ها سکوت اختیار کرده ان، ! با افزایش دامنه دار دستگیری کارمندان شهرداری بناب و همچنین عضو شورای اسلامی شهر بناب این سئوال در اذهان عمومی مطرح شده است که «آیا این دستگیری ها همچنان ادامه خواهند داشت؟».

گفته می شود بازداشت های صورت گرفته در شهرداری و شورای شهر بناب در ارتباط با اتهام رشوه و تبانی صورت گرفته است اما تاکنون اطلاعات و برآورد دقیقی از مبالغ تبانی وجود ندارد و پرونده در حال بررسی بیشتر است.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است و شهرداری بناب هم اکنون دارای ۴۱۷ نفر کارمند بوده و ۹ نفر نیز اعضای شورای اسلامی شهر بناب را تشکیل می دهند.


برچسب ها: شورا ، بناب ، کارمند
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: