جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
معاون سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی خبر داد
عجب شیر ما - معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی از رتبه 12 این استان در ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حیدر فتح‌زاده اظهار داشت: با استناد به سامانه گزارش‌گیری از ثبت نام اینترنتی سرشماری1395 تا بیست و سوم مهر، 198 هزار و 431 خانوار در سامانه www.Sarshomari95.ir ثبت نام کرده‌اند.

حیدر فتح‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با استناد به سامانه گزارش‌گیری از ثبت نام اینترنتی سرشماری1395 تا بیست و سوم مهر، 198 هزار و 431 خانوار در سامانه www.Sarshomari95.ir ثبت نام کرده‌اند.

وی جمعیت ثبت‌نام کننده در سرشماری را 643 هزار و 858 نفر عنوان کرد و افزود: استان آذربایجان‌شرقی در بین استان‌های کشور در رتبه 12 قرار گرفته است.

فتح‌زاده خاطرنشان کرد: در بین شهرستان‌های استان نیز، شهرستان ورزقان با 46درصد در رتبه اول، شهرستان خداآفرین با 34درصد در رتبه دوم و شهرستان بناب با 8/8درصد در رتبه آخر قرار گرفته است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی در  ادامه صحبت‌های خود از تمدید زمان ثبت نام اینترنتی تا تاریخ 27 مهرماه و ارتقای ثبت نام اینترنتی خانوارها در استان و شهرستان‌ها خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به لحاظ داده‌های سرشماری در برنامه‌ریزی‌های محلی و منطقه‌ای و ارتقای جایگاه ضریب شاخص‌های فرهنگی استان، دهیاران، بخشداران، شهرداران، مدیران مدارس و سایر بخش‌های جامعه لازم است در جهت تشویق خانوارها به ثبت نام اینترنتی تلاش مضاعفی صورت دهند.


برچسب ها: سرشماری ، نفوس و مسکن
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: