جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: امروز کوبنده‌ترین و بهترین پاسخ برای تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی منطق امام حسین(ع) است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر امشب در جمع عزاداران هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بناب با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) برای احیای شعائر دینی بوده است؛ اظهار کرد: دفاع از اسلام نیز طبق آموزه‌های دینی بزرگ‌ترین معروف است که باید همگان نسبت به آن اهتمام ورزند.

وی با اشاره به اینکه توجه به پیام‌ها و عبرت‌های عاشورا در شرایط فعلی بسیار مهم است تأکید کرد: 38 سال است که جمهوری اسلامی با وجود توطئه‌ها، فتنه‌ها و طراحی‌‌های دشمنان با عزت و اقتدار روز به روز بالنده‌تر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی سپس با بیان اینکه جامعه ایده‌آل بر اساس فضیلت تقوا و عدالت ساخته می‌شود؛ افزود: امروز دشمنان با ابزارهای رسانه‌ای خود در صدد تغییر سبک زندگی اسلامی هستند که آن را طبق آموزه‌های دینی ائمه(ع) بر اساس تقوا و عدالت بنا نهادند.

کاملی‌فر ادامه داد: دشمنان اسلام امروز با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای همچون ماهواره و شبکه‌های اجتماعی تلاش دارند زندگی اسلامی را به سمت رفاه‌طلبی و دنیاطلبی سوق دهند تا بتوانند به منافع خود برسند.

وی تصریح کرد: اگر امروز ایثار و فداکاری و روحیه شهادت‌طلبی جای خود را به رفاه طلبی و قناعت و صرفه‌جویی جای خود را به اشرافی‌گری دهد تحول عظیمی در جامعه رخ می دهد. لذا یکی از عبرت‌های مهم اباعبدالله الحسین(ع) این موضوع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: یک عده در جامعه تلاش می‌کنند که آمریکا شیطان بزرگ را به عنوان رقیب سیاسی مطرح کنند ولی در طول 38 سال گذشته در تمام عرصه‌های مختلف تجربه کردیم که در هر نقطه‌ای از دنیا که علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه‌ای صورت گرفته، در رأس آن فتنه آمریکا قرار داشته است.

کاملی‌فر با بیان اینکه در شرایط فعلی افرادی در صدد تحریف خط امام راحل (ره) هستند؛ گفت: این عده مطرح می‌کنند که امام قصد ارتباط با آمریکا را داشتند و در صدد حذف شعار مرگ بر آمریکا بودند. در حالی که اگر به سخنان ایشان به صحیفه نور نگاهی بکنیم متوجه فرمول امام راحل(ره) می شویم و سراسر آثار مکتوب آن بزرگوار در راستای انزجار از آمریکا بود.

وی اظهار کرد: آنهایی که برجام را فتح‌الفتوح می‌دانستند الان اعتراف می‌کنند که آمریکا بد عهدی کرده است و به وعده‌های خود جامه عمل نپوشیده است.

کاملی‌فر تأکید کرد: امروز کوبنده‌ترین و بهترین پاسخ برای تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی منطق امام حسین (ع) است. از این رو همواره باید درس‌ها و پیام‌های عاشورا و روحیه شهادت طلبی را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تقویت و حمایت از این نظام بالاترین معروف است؛ گفت: در مقابل تضعیف و تخریب این نظام نیز بالاترین منکر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی دفاع از ولایت را به عنوان نسخه و یکی از فرمول‌های امام راحل که فرمودند؛ «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما وارد نشود» نام برد و تصریح کرد: تا زمانی که ولایت فقیه در کشور حاکم است و ولایت فقیه مورد حمایت مردم است، این کشور آسیب ناپذیر بوده و عزت و سربلندی همراه این ملت سرافراز است.

این گزارش حاکی است، در ادامه مراسم که جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند ضمن برگزاری و قرائت زیارت عاشورا برنامه عزاداری و مرثیه سرایی نیز اجرا شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: