جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: تأسیس شرکت تعاونی توسعه بهترین راه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد شهرستان‌هاست.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، احد حسینی صبح امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب اقدامات انجام شده در تعاونی‌های مساکن مهر این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و مشکل یکی از تعاونی‌های این شهرستان را قابل حل دانست.

وی با اشاره به اینکه مشکل یکی از واحدهای تعاونی مسکن مهر این شهرستان تاکنون حل نشده است؛ اظهار ناخرسندی کرد و گفت: مشکل این تعاونی 133 واحدی از طریق واگذاری به اداره راه و شهرسازی، پذیرش عضو جدید در صورت داشتن مشکل مالی، بخشودگی جرائم و یا فروش به بخش خصوصی و انبوه‌سازان قابل حل است.

حسینی شهرستان بناب را الگویی مناسب برای سایر شهرستان‌های استان در زمینه شکل‌گیری تعاونی‌ها برشمرد و افزود: شهرستان بناب از جمله شهرهایی است که نرخ سرمایه‌گذاری آن بعد از تبریز بالاترین نرخ را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این شهرستان با افزایش نرخ سرمایه‌گذاری بیکاری کاهش یافته و فرصت‌های شغلی آن بیشتر شده است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود تأسیس شرکت‌های تعاونی توسعه عمران شهری را فرصت مناسبی برای عمران شهرستان‌ها اعلام و تأکید کرد: این شرکت‌ها بهترین وسیله برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و فعال کردن طرح‌های راکد است.

وی حداقل سرمایه‌گذاری لازم در این شرکت‌ها را 3 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: باید 0.5 درصد مردم هر شهرستان در این شرکت تعاونی عضو شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی تأسیس شرکت‌های توسعه، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های تأمین نیاز تولیدکنندگان را از دیگر اولویت‌های این اداره کل در تأسیس شرکت‌ها اعلام کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: