شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد
عجب شیر ما – فرمانده سپاه عاشورا گفت: احیای روحیه توحیدی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی راهکار پیروزی بر دشمنان است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا امشب در یادواره شهدای خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: بازتولید روحیه توحیدی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و راهکار شکست دشمنان است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد ضرورت حفظ هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمنان ابراز داشت: امروز انقلابی بودن و انقلابی ماندن مهمترین چالش ماست و انقلابی‌های دیروز باید همچنان انقلابی بمانند و انقلابی بودن را به نسل‌های امروزی منتقل کنند. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس جبهه انقلابی‌گری را در تقابل کامل با جبهه اشرافی‌گری عنوان کرد و افزود: دشمنان اگرچه در رویارویی با نظام مقدس اسلامی درمانده شدند اما همچنان به روزنه‌هایی برای نفوذ چشم دوخته‌اند که ترویج جبهه اشرافی‌گرایی یکی از این روزنه‌هاست. 

کریمیان خاطرنشان کرد: همه کشورها به عوامل برتری‌ساز در برابر کشورهای دیگر اهمیت می‌دهند و در جامعه ما، عامل برتری و ظفرمندی، روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی است.   

گفتنی است در این یادواره برنامه‌های مختلفی اجرا شد و قرائت نوشته دختر شهید عباس عبدالهی شهید مدافع حرم، حاضران در مجلس را منقلب کرد و در ادامه از 34 خانواده شهید کمیته امداد استان تجلیل به عمل آمد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: