شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
مراغه یک روز زودتر به استقبال هفته دولت رفت
عجب شیر ما - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور یک روز مانده به هفته دولت در سال مزین به اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل به مراغه سفر کرد تا پنج طرح عمرانی در شهرستان مراغه با اعتبار 61 میلیارد و 900 میلیون ریال و چندین طرح استانی را به صورت نمادین در این شهرستان افتتاح کند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی عصر روز دوشنبه در آئین بهره برداری از این طرح های عمرانی گفت: بهره برداری از 28 واحد مسکن شهری در خیابان شهید متذکر مراغه با هشت میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات دولتی از جمله این طرح هاست.
حافظ باباپور افزود: همزمان 600 واحد مقاوم سازی شده روستایی در این استان به بهره رسید و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به صورت نمادین یک واحد مقاوم سازی شده روستایی در روستای نوای مراغه را افتتاح کرد و طرح آسفالت مشارکتی این روستا بهره برداری شد.
وی گفت: تحویل 127 هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستائی آذربایجان شرقی، تحویل 216 هزارمین جلد سند مالکان مسکن روستائی، 2 طرح هادی با 50 میلیارد ریال اعتبار و کتابخانه روستای ورجوی با سه میلیارد و 500 میلیون ریال هم امروز به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به دستاوردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی افزود: در یک سال گذشته 42 کیلومتر آسفالت ریزی با 180 میلیارد ریال اعتبار از محل تخصیص 10 هزار تن قیر یارانه ای در روستاهای این استان انجام شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حدود 52 درصد از واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است، افزود: مقاوم سازی 12 هزار واحد دیگر در حال اجراست.
وی به تصویب طرح هادی در تمام روستاهای بالای 20 خانوار این استان /یک هزار و 950 روستا/ اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هادی در روستای این استان با جدیت دنبال می شود.
فرماندار مراغه نیز گفت: اجرای طرح هادی روستای نوای این شهرستان به طول یک هزار و 400 متر با عرض 26 متر و 16 هزار و 500 متر آسفالت ریزی و طرح هادی روستای ورجوی به طول حدود 2 کیلومتر با عرض 12 متر و با 18 هزار و 500 متر آسفالت ریزی، چهره این روستاهای نزدیک شهر مراغه را متحول کرده است.
ظفر محمدی افزود: این 2 طرح هادی با 35 میلیارد ریال مشارکت مردمی و 15 میلیارد ریال اعتبارات دولتی احداث شده و زمینه رضایت اهالی این روستاها را فراهم کرده است.
وی افزود: کتابخانه پهرآباد شهر مراغه نیز در زمینی به مساحت 560 متر با 300 مترمربع زیربنا و هزینه 35 میلیارد ریالی از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.
برچسب ها: بنیاد مسکن ، مراغه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: