شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:
عجب شیر ما - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اصلاحاتی در قوانین مالیات بر ارزش افزوده اعمال شود.

یه گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، علی نواداد در آیین تودیع و معارفه مدیر کل اداره امور مالیاتی استان اظهار کرد: خدمت در اداره کل امور مالیاتی به علت سر و کار داشتن با ارباب رجوع متفاوت بسیار مشکل است اما با این وجود در طول 14 سال گذشته با آرامش کامل و با بهترین رفتار با ارباب رجوع برخورد کرده اند.

وی با اشاره به بازدیدی که از اداره کل امورمالیاتی استان داشت، افزود: از فناوری های پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری برای خدمت بهتر به ارباب رجوع استفاده می شود که زبان زد تمام مراجعه کنندگان بوده است.

وی در خصوص مدیر کل جدید اداره کل امور مالیاتی استان گفت: آقای غلامرضا شریفی تمام پله های پیشرفت را در امور مالیاتی از ممیزی گرفته تا سرممیزی طی کرده و تسلط و اشراف کامل اطلاعاتی دارد .

نواداد تاکید کرد: آنچه که در استان مورد گلایه ارباب رجوع و مدیران صنایع کوچک می باشد قوانین و مقررات مالیاتی است که ابلاغ می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اصلاحاتی در قوانین مالیات بر ارزش افزوده برای استفاده فعالان اقتصادی و صنایع کوچک اعمال شود.

گفتنی است؛ در این آیین از زحمات 15 ساله رسول رسولی مدیر کل سابق اداره کل امور مالیاتی استان تقدیر شده و غلامرضا شریفی به عنوان مدیر کل جدید اداره کل امورمالیاتی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: