جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
شهردار بناب:
عجب شیر ما - شهردار بناب از راه‌اندازی کارخانه بازیافت زباله به ظرفیت 160 تن در روز در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارخانه از سوی بخش خصوصی ظرف 18 ماه در بناب احداث و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، مقصود کفشنوچی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بناب همچنین بابیان اینکه جمع‌آوری بهداشتی زباله همیشه به‌عنوان دغدغه مدیریت شهری مطرح بوده است؛ افزود: کارخانه بازیافت زباله بناب به‌صورت کاملاً مدرن احداث خواهد شد.

وی با اشاره به تأکید فرماندار بناب در خصوص حل مشکلات میدان دوآب این شهرستان تصریح کرد: علیرغم محدودیت منابع مالی از سال گذشته 2 میلیارد ریال برای حل مشکلات بهداشتی این میدان هزینه شده است که تا آخر مردادماه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کلیددار شهر بناب در ادامه سخنان خود کل زباله تولیدی در این شهر را 80 تن در روز اعلام و اظهار کرد: با احتساب کل شهرستان روزانه 140 تن زباله در این شهرستان تولید می‌شود که به همین جهت تصمیم گرفتیم ظرفیت کارخانه بازیافت زباله 160 تن باشد.

کفشنوچی درعین‌حال تأکید کرد: قصد داریم در کنار راه‌اندازی کارخانه بازیافت زباله سیستم تفکیک زباله در مبدأ را نیز عملیاتی کنیم و در کنار اجرای این طرح این سیستم نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی همچنین از ایجاد و راه‌اندازی کارخانه آسفالت با ظرفیت 120 تن در بناب خبر داد و گفت: این کارخانه مجهز به آخرین سیستم برای جلوگیری از آلایندگی بوده و هیچ‌گونه آلودگی نخواهد داشت.

کفشنوچی شهردار بناب بابیان اینکه جهت راه‌اندازی این کارخانه 2 میلیارد ریال اعتبار با هماهنگی شورای اسلامی شهر پیش‌بینی‌شده است، از مسؤولان حفاظت محیط‌زیست و سایر ادارات خواست در راستای صدور مجوزهای لازم برای راه‌اندازی این کارخانه با شهرداری همکاری کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: