جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
مدیرکل ثبت احوال استان آذریجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیرکل ثبت احوال استان آذریجان شرقی از کاهش ۷ درصدی ازدواج و افزایش ۶.۴ درصدی طلاق در آذربایجان شرقی طی ۳ ماه اول امسال خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، علی جعفری آذر در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان اهر گفت: در این ۳ ماه، ۱۰هزار و ۴۹۶ مورد ازدواج و همچنین ۲ هزار و ۴ مورد طلاق در استان آذربایجان شرقی ثبت شده است که ازدواج ۷ درصد کاهش دارد و طلاق هم ۶.۴ درصد افزایش دارد.

وی افزود: در ۳ ماه اول امسال همچنین ۱۷ هزار و ۴۷۹ مورد ولادت در استان آذربایجان شرقی ثبت شده است که هشت دهم درصد کاهش دارد و همچنین ۵ هزار و ۳۶۳ مورد فوت نیز در استان آذربایجان شرقی ثبت شده است که ۲.۹ درصد کاهش دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان آذریجان شرقی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ هزار فقره کارت ملی هوشمند در استان آذربایجان شرقی صادر شده است گفت: امسال نیز صدور ۷۴۰ هزار فقره کارت ملی هوشمند سهمیه استان آذربایجان شرقی است که هدفمان صدور یک میلیون کارت می باشد.

جعفری آذر گفت: تاکنون یک میلیون جلد شناسنامه مکانیزه در استان آذربایجان شرقی صادر شده است.

کاهش ۱۱ درصدی آمار فوت ثبت شده در شهرستان اهر

در این جلسه فرماندار شهرستان اهر نیز ارایه آمار دقیق حیاتی و به خصوص فوت شدگان را در جهت خدمات بهتر دولت بسیار مهم و ضروری دانست.

سید محمد عابدی با بیان اینکه در بعضی مواقع اموات در گورستان های متروکه شهرستان اهر دفن می شوند گفت: برای ارایه آمار درست فوت شدگان، گورستان های متروکه در قالب ۲ گورستان از جمله گورستان آیت ا... برقی تجمیع می شوند.

وی همچنین با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی آمار فوت ثبت شده در شهرستان اهر طی ۳ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته آن را نشان از امید به زندگی دانست
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: