جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب خبرداد:
عجب شیر ما - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب گفت: موانع مربوط به صدور مجوز تأسیس و پروانه در این شهرستان برداشته شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، در ارتباط با صدور جواز تأسیس و پروانه بهره برداری این اداره با راه اندازی سایت بهین یاب و پنجره واحد و سایر اقدامات در خصوص تجهیز و راه اندازی برنامه های الکترونیک در راستای اهداف دولت خدمتگزار در تسهیل روند سرمایه گذاری گام های اساسی جهت رفع موانع سرمایه گذاری برداشته است.

وی افزود: لیکن ایجاد واحد تولیدی و صنعتی نیاز به استعلاماتی از سایر نهادها و ادارات دارد که در اکثر موارد به علت تأخیر در دریافت جواب استعلامات باعث تأخیر در صدور جواز تأسیس با پروانه بهره برداری می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات عمده در این شهرستان نبود زمین صنعتی در شهرک صنعتی است که باعث می شود سرمایه گذار اقدام به سرمایه گذاری در خارج از شهرک صنعتی نماید که این امر مشکلات عدیده ای از جمله تغییر کاربری زمین، موانع زیست محیطی، قرار گرفتن در حریم شهر و روستا و ... بدنبال دارد.

عارفی یادآوری کرد: این اداره در رستای تکریم ارباب رجوع خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن به انجام رسانیده و در راستای حذف موانع اقدامات و گام های اساسی برداشته است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: