جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
هفته آینده
عجب شیر ما - نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین نشست مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در هفته آینده، گفت: در این نشست نمایندگان معین حوزه‌های انتخابیه اهر و هریس و همچنین مراغه و عجب‌شیر مشخص می‌شوند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، رضا علیزاده  اظهار داشت: در حال حاضر پیشنهادهایی به بنده در خصوص نماینده معین شهرستان‌های اهر و هریس شده تا به مسائل و مشکلات این حوزه بنده در مجلس شورای اسلامی رسیدگی کنم.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا به برگزاری نخستین نشست مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در هفته آینده اشاره کرد، گفت: در این نشست که نمایندگان معین حوزه‌های انتخابیه اهر و هریس و مراغه مشخص خواهد شد و در حالی‌ که بنده خود را خادم مردم می‌دانم در جهت رسیدگی به مسائل مردم اهر و هریس آماده‌ام.

علیزاده تصریح کرد: از نتیجه انتخابات حوزه اهر و هریس تأسف می‌خورم که چرا به ابطال کشیده شد، تصمیمات شورای نگهبان البته بدون جانبداری است و همه باید به این تصمیمات تمکین کنند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا با تأکید بر اینکه مردم اهر و هریس در انتخابات میان‌دوره‌ای آن‌کسی که خواستشان است انتخاب می‌کنند، یادآور شد: با توجه به اینکه اهر و هریس تا خردادماه سال آینده نماینده‌ای در مجلس نخواهد داشت بنده با همکاری سایر نمایندگان تا حد توان در راستای حل مسائل و مشکلات این حوزه قدم خواهم برداشت.

انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس بین کاندیداهای مهدی حسینیان سراجه‌لو و بیت‌الله عبداللهی که در 10 اردیبهشت‌ماه برگزار شد که به دلیل تخلفات و دخالت‌های غیرقانونی، شورای نگهبان صحت انتخابات این حوزه را تأیید نکرده و به میان‌دوره‌ای موکول کرده است.

محمدحسین‌زاده منتخب مجلس دهم از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر در هجدهم اردیبهشت بر اثر سانحه‌ای در آزادراه قزوین ـ زنجان دار فانی را وداع گفت.

برچسب ها: نماینده ، اهر ، مراغه ، مجلس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: