شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
عجب شیر ما - تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز به صدر جدول رده‌بندی برترین تیم‌های دوچرخه‌سواری آسیایی صعود کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین رنکینگ رشته جاده اعلام شده UCI در رده بندی تیم‌های باشگاهی، تیم شهرداری تبریز با 667 امتیاز در صدر قرار گرفت تیم اسکای دایو دوبی با 349 امتیاز دوم است و تیم پیشگامان کویر یزد با 333 امتیاز جایگاه سوم رنکینگ تیم های باشگاهی آسیا را از آن خود کردند‌.

در رده‌بندی انفرادی صمد پورسیدی با کسب هر چهار پیراهن طلایی، امتیازی، کوهستان و آسیایی در تور بین‌المللی ایران - آذربایجان از رده بیست‌و‌یکم با 260 امتیاز بعد از کینگ‌لوک‌‌چونگ هنگ‌کنگی با 320 امتیاز و مارک کوندیش پرآوازه با 270 امتیاز به رده سوم آسیا صعود کرد.

آروین معظمی گودرزی از جایگاه 25 به 12 صعود کرد. احد کاظمی که در رده 73 قرار داشت به رده 17 رسید و قادر میزبانی با هجده پله صعود در رده بیست و سوم قرار گرفته است و مهدی سهرابی هم با یک پله صعود عنوان بیست و هشتم رنکینگ آسیا را دارد.

در رنکینگ جهانی نیز رکابزنان کشورمان صعودی چشمگیر داشتند، در رده‌بندی جهانی ورزشکارانی از کشورهای اسلواکی، کلمبیا و سوئیس اول تا سوم هستند. صمد پورسیدی از ایران از رده 274 با صعود صد و پنجاه و چهار پله‌ای در رده صد و بیست رنکینگ انفرادی جهان قرار گرفته است.

اتحادیه بین‌المللی دوچرخه سواری به رسم هر ماهه رنکینگ امتیازی رکابزنان در بخش‌های مختلف را براساس حضور و کسب امتیازات در رقابت‌های آسیایی و جهانی و تورهای بین‌المللی محاسبه و منتشر می‌کند و در آخرین رنکینگ منتشر شده رشته جاده از سوی uci رکابزنان کشورمان با محاسبه رقابت‌های داخلی و حضور در تور بین‌المللی ایران - آذربایجان در رده‌بندی آسیایی نام شهرداری تبریز ایران در صدر جدول می‌درخشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: