دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
عجب شیر ما - رئيس ستاد انتخابات حوزه انتخابيه مرند و جلفا با اشاره به مشاركت بيش از 105 هزار نفري مردم در دور دوم انتخابات مجلس دهم در اين حوزه انتخابيه گفت: شمارش آرا در اين حوزه انتخابيه با پايان رسيد و محمد حسن نژاد با 60 هزار و 55 راي به مجلس دهم راه يافت.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، تقي كرمي تعداد واجدان شرايط راي در اين حوزه را 205 هزار نفر اعلام كرد وافزود: كريم شافعي ديگر داوطلب اين حوزه انتخابيه نيز با 59 هزار و 365 راي از راهيابي به مجلس باز ماند.
وي با بيان اينكه انتخابات در كمال صحت و سلامت برگزار شد، خاطرنشان كرد: تخلف انتخاباتي محرز دراين حوزه انتخابيه تاكنون گزارش نشده است.
فرماندار مرند تنها مرجع رسمي اعلام نتايج را فرمانداري و ستاد انتخابي شهرستان و استان اعلام كرد و گفت: مردم به شايعه ها و اظهار نظرهاي افراد هيچ توجهي نكنند.
رئيس هيات نظارت حوزه انتخابيه مرند و جلفا نيز ميزان مشاركت مردم را بسيار خوب توصيف كرد و گفت: با توجه به احراز هويت از حوزه ها تخلف در داخل شعب به كمترين حد رسيده است.
قاسم زحمتيار افزود: برخي گزارش هاي بيرون از شعب اخذ راي توسط مردم و گشت هاي هيات نظارت به دست ما مي رسد كه به سرعت و شدت برخورد مي شود.
در استان آذربايجان شرقي مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابيه تبريز، آذرشهر و اسكو، اهر و هريس، مرند و جلفا، مراغه و عجب شير، شبستر و سراب برگزار شد.
بر اساس اعلام رئيس ستاد انتخابات استان، يك هزار و 111 شعبه ثابت شهري، 30 شعبه سيار شهري، 489 شعبه روستايي و 225 شعبه سيار روستايي براي مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در آذربايجان شرقي تعيين شده است.
آذربايجان شرقي با بيش از سه ميليون و 800 هزار نفر جمعيت داراي 19 كرسي در مجلس شوراي اسلامي است كه در مرحله نخست دهمين دوره اين مجلس تعداد 10 نماينده با كسب اكثريت آرا به مجلس راه يافتند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: