جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: معتقدم باید در کشوری اسلامی همچون ایران فاصله طبقاتی وجود نداشته باشد ولی متأسفانه افرادی جزو اقشار مرفهان بی‌درد هستند که درآمد آنها سر به فلک می‌کشد و افرادی نیز هستند که حتی به نان شبشان هم محتاجند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان در جمع مردم این شهرستان، با اشاره به اهمیت رفع مشکلات مردم و کشور، اظهار داشت: بنده هنگامی‌که با مردم دیدار می‌کنم ملایم هستم ولی در پشت تریبون مجلس شورای اسلامی بدون اینکه جانب‌داری کنم به‌صراحت تمامی مشکلات مردم و بلاخص کشور را می‌گویم و باکسی مراوده‌ای ندارم.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها فکر می‌کنند با داشتن ثروت و قدرت می‌توانند قوانین را زیر پا بگذارند، افزود: قوانین برای همه یکسان است ولی عده‌ای در فکر این هستند که چگونه قانون را دور بزنند، باید این افراد بدانند که رعایت قوانین تنها شامل اقشار بدون قدرت و کم‌درآمد نمی‌شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، بابیان اینکه برخی گمان می‌کردند که ازنظر گرایش با دولت یازدهم همسو هستم و بر تمامی فعالیت‌ها چشم‌پوشی خواهم کرد، گفت: نماینده باید وامدار کسی نباشد شاید در هنگام رأی دادن در مدنظر قرار دهم ولی در مجلس اولویت بایستی با مردم باشد.

وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده باید در کشوری اسلامی همچون ایران فاصله طبقاتی وجود نداشته باشد ولی متأسفانه افرادی جزو اقشار مرفهان بی‌درد هستند که درآمد آنها سر به فلک می‌کشد و افرادی نیز هستند که حتی به نان شبش محتاج بوده، آیا این ظلم نیست؟ منتخبان مردم در مجلس بایستی برای از بین بردن این تبعیض‌ها تلاش کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: افرادی از برداشته شدن تحریم‌ها و اجرای برجام نگران هستند، به‌جای اینکه در فکر منافع شخصی باشند، باید به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب توجه کرده و در راستای حمایت از تولیدات داخل جهت تحقق اقتصاد مقاومتی قدم بردارند.

وی بابیان اینکه با 100 میلیارد دلار از درآمدهای حاصل‌شده نفت در دولت قبلی می‌توانستیم 30 هزار کیلومتر راه‌آهن احداث کنیم، خاطرنشان کرد: پروژه خط راه‌آهن میانه – تبریز، از 16 سال قبل آغازشده، ولی تاکنون پیشرفت قابل‌توجهی نداشته است.

پزشکیان در پایان با تأکید بر اینکه خواسته مردم آذربایجان اجرای اصل 15 قانون اساسی است، یادآور شد: مردم آذری‌زبان نمی‌توانند با زبان مادری در مدارس درس بخوانند و بنویسند که چرا عده‌ای ما را محکوم می‌کنند، درحالی‌که استان‌های آذری‌زبان بیشتر از سایر استان‌ها در انقلاب نقش داشتند.

برچسب ها: فقر ، جامعه ، پزشکیان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: