دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
عجب شیر ما - معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بالاترین جرمی که در دادگاه‌های استان ثبت شده بر اثر ضرب و جرح است که نشان می‌دهد باید نسبت به کنترل رفتارهای پرخطر توجه بیشتری داشته باشیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سعید شبستری‌خیابانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: سلامت فقط مربوط به جسم افراد نیست و سلامت روحی و اجتماعی نیاز به برنامه‌ریزی‌های پیچیده‌تر و وسیع‌تری دارد.

وی اذعان داشت: بالاترین جرمی که در دادگاه‌های استان ثبت شده بر اثر ضرب و جرح است که نشان می‌دهد باید نسبت به کنترل رفتارهای پرخطر توجه بیشتری داشته باشیم.

شبستری با اشاره به خدمات ارزنده شهردار تبریز در حوزه سلامت و سایر حوزه‌ها اذعان داشت: ممکن است عده قلیلی آلوده مباحثی مثل تبانی و ارتشاء شوند اما نباید این مسئله را به همه خادمان مردم تعمیم داده و اقدامات آنها را زیرسئوال بریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: ما مقوله‌ای مثل تبریز 2018 را در پیش داریم که همه جوانب این امر را باید در نظر گرفته و شهر را برای این رویداد مهم آماده کنیم.

این مسئول تاکید کرد: اینکه تبریز به عنوان شهر بدون معتاد متجاهر دست یافته مقوله ارزشمندی است که با تلاش همه دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته که نباید فراموش شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بخش سلامت جزو اصلی‌ترین محورهای فعالیت دولت به شمار می‌رود و طرح تحول نظام سلامت طرح بزرگ و موفقی بوده که نمود خود را در زندگی مردم نشان می‌دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: