سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
عجب شیر ما - لیست نهایی اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی در دور دوم انتخابات مجلس دهم در نشست خبری شورای عالی اصلاح‌طلبان این استان اعلام شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، سعید پورشریفی در نشست خبری تشریح برنامه‌های اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی در دور دوم انتخابات مجلس دهم، با بیان اینکه شورای اصلاح‌طلبان و لیست امید، تاکید جدی بر انجام وظیفه ذاتی نظارتی نمایندگان و کاندیداهای خود دارند، به تمهیدات شورای اصلاح‌طلبان استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در دور اول انتخابات با حضور و مشارکت خود، حماسه آفریدند بنابراین ما نیز در دور دوم با سازماندهی مجدد و آماده‌تر از مرحله اول برای جلب مشارکت حداکثری مردم تلاش می‌کنیم.

و‌‌‌ی با بیان اینکه کاندیداهای لیست امید، با دقت ارزیابی شده و پاکدامنی و پاکدستی معیار مهمی برای انتخاب آن‌ها بود، اظهار داشت: همه کاندیداهای لیست امید در صورت انتخاب شدن، متعهد به عضویت در فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس دهم هستند و اینکه خط عمومی اصلاح‌طلبان را داشته باشند و امید، آرامش و رونق اقتصادی را برنامه خود قرار دهند.

رئیس شورای عالی اصلاح‌طلبان آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه به غیر از هزینه‌های تبلیغاتی خودِ کاندیداها، ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان رقم پایینی را در دور اول هزینه کرد، گفت: حدود 115 میلیون تومان هزینه کلی شورای ائتلاف در تبلیغات دور اول بود که هر کدام از کاندیداها نیز هزینه‌های جداگانه‌ای داشتند.

حسن پورعظیم مسئول امور شهرستان‌های شورای عالی اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست، با بیان اینکه در استان، انتخابات 5 حوزه به مرحله دوم راه یافته است، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه «تبریز، اسکو و آذرشهر»، آقایان میرعلی اصغر الموسوی، شهاب‌الدین بی‌مقدار و عباس عباس‌زاده و خانم زهرا ساعی کاندیداهای مورد حمایت شورای اصلاح‌طلبان هستند که با 4 نفر دیگر برای کسب کرسی‌های باقیمانده از تبریز رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه «اهر و هریس»، آقای بیت‌الله عبداللهی، در حوزه انتخابیه «سراب»، آقای مجید نصیرپور و در حوزه انتخابیه «مرند و جلفا» آقای کریم شافعی در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان استان قرار دارند.

پورعظیم با اشاره به اینکه در حوزه‌های انتخابیه «شبستر» و «مراغه و عجبشیر» در مرحله اول، شورا سکوت کرده بود و کاندیدایی معرفی نکرد، تصریح کرد: در مرحله دوم، شورای اصلاح‌طلبان استان، از حوزه انتخابیه «شبستر»، خانم معصومه آقاپور را در لیست نهایی خود قرار داد و در مراغه نیز هنوز به فرد نهایی نرسیده‌ایم و بررسی‌ها ادامه دارد که به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: