يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
مدير بيمه دي در استان مطرح کرد
عجب شیر پرس - مديربيمه دي در استان آذربايجان شرقي به مناسبت بيست سالگي فعاليت بيمه دي ، در نشست مشترک سرپرست بنياد شهيد و امور ايثارگران اين استان با خبرنگاران رسانه ها اعلام کرد: بيمه دي در استان آذربايجان شرقي با 425مرکز درماني شامل بيمارستان هاي عمومي ، عمومي غيردولتي ، خصوصي وخيريه طرف قرارداد است و تمامي پرداختي هاي اين بيمه با اين مراجع ، به روزاست.
به گزارش خبرنگار عجب شير، محمدرضا محمديان در ادامه با اشاره به شش سال سابقه همکاري بيمه دي با بنياد شهيد وامور ايثارگران در قالب بيمه نامه درمان تکميلي ، درمان گروهي ومهر ايثاراعلام کرد: اين بيمه به58هزارو814نفر بيمه شده طرف قرارداد در قالب خانواده شهدا، جانبازان و ايثارگران در استان آذربايجان شرقي خدمات ارايه مي دهد.
محمديان ميانگين تعداد پرونده هاي مرتبط با اين جامعه هدف را روزانه 3000مورد اعلام کرد و افزود: تمامي مراکز درماني طرف قراردادبا بيمه دي دراين استان به صورت برخط و شبانه روزي درخدمت خانواده شهدا، جانبازان وايثارگران عزيزهستند.
مدير بيمه دي دراستان آذربايجان شرقي دربخش ديگري از سخنانش با اشاره به اهتمام ويژه اين شرکت در پاسخگويي به نيازهاي جامعه هدف ،ضمن ارايه توضيحات مبسوطي در خصوص طرح «دارورسان و دارويار» ويژه جانبازان 70درصدي خاطرنشان کرد: در اين طرح با توجه به فعاليت ديجيتالي بيمه هاي پايه ، وقتي فردي به پزشک مراجعه مي نمايد با استفاده ازبرنامه کاربردي دي دار که تحت وب است و بر اساس نام کاربري فعال مي شود ، داروها در منزل اين جانبازان به آنها تحويل مي شود ونيازي به مراجعه حضوري آنها نيست.
وي همچنين با اشاره به پيشگامي بيمه دي در راستاي ارايه خدمت بهتربه خانواده شهدا وجانبازان و شفاف سازي امورتصريح کرد: خدمات گيرندگان در طرح دي دار با استفاده ازامکانات فراهم شده ،مي توانند نسبت به رهگيري ورصد اسناد تحويلي خود در هرمرحله شامل ارزيابي ، تاييد ، در حال پرداخت يا پرداخت ، مطلع شوند.
به گفته وي، بر اساس تفاهم نامه بيمه دي و بنياد شهيد و امور ايثارگران ، در قالب مهر ايثار، تمامي کساني که از بنياد شهيد و امور ايثارگران حقوق مي گيرند، مي توانند با مراجعه به نمايندگي ها در سطح استان وشعبه با ارايه کدملي نسبت به خريد بيمه نامه شخص ثالث وبدنه خودروبه صورت تمام قسط و در قالب کسرازحقوق اقدام نمايند.  
وي در پايان، ديدار و گفتگو با خانواده شهدا و جانبازان به منظور اخذ نظرات و پيشنهادهاي آنان در خصوص چگونگي ارايه خدمات بهتر به جامعه هدف را يکي از برنامه هاي منظم ماهانه بيمه دي برشمرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: