يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
عجب شیر پرس - فرماندار شهرستان اسکو از واگذاری تعدادی از واحدهای شهرک صنعتی شهید نیرومند این شهرستان به سرمایه گذاران خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای فیروزی در بازدید از عملیات احداث واحد‌های واگذار شده شهرک صنعتی اسکو از تکمیل زیر ساخت‌های دستگاه‌های خدمت رسان در این شهرک خبر داد و گفت: شهرک صنعتی اسکو در دو فاز و در زمینی به مساحت ۱۷۶ هکتار جانمایی و در حال احداث است که تاکنون ۶۳ واحد از قطعات آن به سرمایه گذاران واگذار شده و از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصد برخوردار است.

وی افزود: در این شهرک به لحاظ واقع شدن در منطقه حفاظت شده سهند صنایع هایتک یا سبز مستقر شدند و در جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیستی واحد‌هایی که دارای ضوابط زیست محیطی رده ۳ و پایین‌تر باشند قادر به فعالیت در این شهرک هستند.

فرماندار شهرستان اسکو همچنین از خلع ید تعدادی از قطعات واگذار شده به سرمایه گذاران منفعل خبر داد و تصریح کرد: سرمایه گذارانی که در این شهرک از قطعه‌های صنعتی گرفتند و در مدت زمان تعیین شده نسبت به اخذ پروانه ساخت و احداث واحد‌های خود اقدام نکردند با هماهنگی دستگاه قضایی و واحد حقوقی شهرک‌های صنعتی خلد ید شده و واحدها به افراد واجد شرایط  واگذار خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: