يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
سرانجام سرمربی مس‌سونگون معرفی شد
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، لاله‌های نارنجی، امسال با حفظ سرمربی فصل گذشته خود "یوسف بخشی‌زاده"، جذب چند بازیکن جدید و تیمی عمدتاً بومی به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌شرقی، پای به لیگ آزادگان گذاشتند.
مسی‌ها در ابتدای فصل با چهار پیروزی متوالی، قاطعانه به صدر جدول تکیه زدند و همه چیز بر وفق‌مرادِ بخشی‌زاده و شاگردانش دنبال می‌شد.
در ادامه اما تحمل شش باخت و کسب یک تساوی، تیم مترقی مس‌سونگون را وارد بحرانی عجیب‌وغریب کرد؛ شرایطی که حتی در نهایت بخشی‌زاده را هم وادار به ترک‌ نیمکت مسی‌ها کرد.
میزائیان، پنج بار روی نیمکت مس‌سونگون نشست که حاصل آن، دو برد، دو باخت و یک مساوی بود؛ بعد از شکست سنگین نارنجی‌پوشان مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته شانزدهم، این همکاری به پایان رسید تا سونگونی‌ها رسماً بدون سکاندار کار را دنبال کنند.
مس‌سونگونِ بدون سرمربی به هفته هفدهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ‌یک رسید و دور رفت رقابت‌ها را با شکست یک بر صفر مقابل مس کرمان به پایان برد.
سونگونی‌ها در پایان نیم‌فصل نخست لیگ‌ آزادگان با عملکرد شش برد، دو مساوی و ۹ باخت و مجموع ۲۰ امتیاز، جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
نارنجی‌پوشان همچنین در مرحله سوم جام‌حذفی ۳ بر یک بر کیا شاهرود فائق آمدند و به مرحله یک شانزدهم این رقابت‌ها راه پیدا کردند.
اما بی‌توجهی مدیران این باشگاه،‌ نسبت انتخاب سکان‌دار برای نارنجی‌پوشان، موج انتقادات علیه مدیریت باشگاه مس‌سونگون را برانگیخت و سرمربی جدید مسی‌ها پس از مدت‌ها، امشب (یکشنبه) انتخاب و معرفی شد.
بر این اساس "علی‌اصغر کلانتری" که در نیم فصل نخست هدایت داماش گیلان را بر عهده داشت، به عنوان سرمربی جدید مس‌سونگون ورزقان انتخاب شد.
کلانتری سابقه هدایت فجرسپاسی در لیگ‌برتر و لیگ‌یک را در کارنامه دارد و تیم‌هایی همچون برق شیراز، مس رفسنجان و ون پارس نقش جهان زمانی تحت فرمان وی بوده‌اند.
سرمربی جدید مسی‌ها، در نیم‌فصل نخست با داماش گیلان ۲ برد، ۵ مساوی و ۱۰ باخت را تجربه کرد و این تیم را به مکان یازدهم و ماقبل آخر جدول رده‌بندی رساند.
لاله‌های نارنجی بعد از مدت‌ها سرمربی جدید خود را شناخته‌اند و باید دید شرایط روبه افول مس‌سونگون، با نیمکتی جدید در دور برگشت رقابت‌ها چگونه دنبال خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: