يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
عجب شیر پرس - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: از زمان آغاز طرح پایش مصارف ادارات و سازمان‌های دولتی در استان، ۴۴ اخطار عدم رعایت الزامات مصرف بهینه برای سازمان و ادارات دولتی صادر شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نادر کمالی روز شنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این اخطار‌ها در نتیجه چهار هزار و ۴۰۱ پایش مصارف گاز از سازمان‌ها، ادارات، مراکز دولتی و اماکن عمومی صادر شده و این پایش‌ها تا ۱۵ اسفند ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ارزیابی مصرف بهینه گاز در ادارات و سازمان ها، افزود: مهم‌ترین مورد در این فهرست‌ها رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه در فضای ادارات است و بازرسان این شرکت در این طرح به طور منظم و شبانه روزی با مراجعه به ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌های دولتی و مراکز تجاری نسبت به بازرسی و کنترل دمای محیط و همچنین اطمینان از خاموش بودن موتورخانه‌ها بعد از ساعت اداری اقدام خواهند کرد.

کمالی گفت: امسال در حوزه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز نیز برنامه‌های ویژه‌ای اجرایی شده که اطلاع رسانی از طریق تابلو‌های تبلیغاتی سطح شهر و اقدام بر اساس نتایج تحلیلی طرح‌های پژوهشی در حوزه مطالعات اجتماعی از مهم‌ترین این رویکرد‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز خاطرنشان کرد: با توجه به سراسری بودن شبکه گاز کشور و ضرورت پایش و کنترل مصارف، ضمن جریمه‌های گاز بهای مشترکین پرمصرف، با انشعابات غیرمجاز گاز نیز برخورد قانونی خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: