شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
عجب شیر پرس - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: میزان جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان در هشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «کاظم تیمورزاده » روز پنجشنبه افزود: در این بازه زمانی سه میلیون و ۲۷۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر با ۳۱۳ هزار و ۸۰۰ سفر شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه جابجا شده اند، اظهار کرد: ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استان در زمان کنونی با ۶۷۰ اتوبوس، یک هزار و ۶۴۲ مینی بوس و ۸۲۶ سواری کرایه و با ۱۲۵ شرکت و موسسه مسافری فعالیت می کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی چهار هزار و ۸۰۰ راننده مسافری در سطح استان فعال هستند و ۱۴ پایانه مسافری نیز در شهرهای مختلف با مالکیت شهرداری وجود دارد و به مسافران خدمات ارایه می کنند.

تیمورزاده، از مسافران خواست، سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و دفاتر شرکت های مسافری انجام دهند .

وی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: