شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی با حضور در روزنامه سراسری عجب شیر:
عجب شیر پرس - حمایت و پشتیبانی از اصحاب رسانه وتلاش برای رفع مشکلات اهالی این عرصه درحوزه های مختلف اقتصادی ، درمانی ، قضایی و معیشتی از دغدغه های بسیج رسانه آذربایجان شرقی است واین سازمان برای رفع این مشکلات اهتمام ویژه ای دارد.
به گزارش خبرنگار روزنامه سراسری عجب‌شیر، مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی  روز گذشته که به منظورقدردانی از تلاشهای روزنامه عجب شیر در پوشش اخبار و گزارش های هفته بسیج با هیئت همراه در دفتر این نشریه حضور یافته بود، این مطلب را در گفت وگو با مدیرمسئول و تعدادی  ازکارکنان این موسسه اعلام کرد.
جواد بیرام زاده درآغاز این دیدار صمیمی ، ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و تبریک فرارسیدن هفته بسیج ،ضمن قدردانی ازتمام  اصحاب رسانه  استان به خاطر همکاری صمیمانه با این نهاد در سالهای اخیر ،  ایجاد وحدت و همدلی بین اهالی رسانه و جریان سازی رسانه ای را از اهداف اصلی بسیج رسانه برشمرد و افزود: صندوق قرض الحسنه اصحاب رسانه که مورد حمایت ویژه شخص استاندار و فرمانده محترم سپاه عاشورا قراردارد، در همین راستا تاسیس شده و تاکنون 30 نفر از اصحاب رسانه استان ازخدمات این صندوق بهره مند شده اند.
وی همچنین با بیان اینکه دبیرخانه این صندوق در بسیج رسانه استان مستقر است، خاطر نشان کرد: وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی برای تامین مالی این صندوق قول مساعدت داده بود که تا به حال اقدامی در این خصوص انجام نشده و امیدواریم این وعده هرچه زودتر محقق شود.
وی همچنین ازمشارکت فعال بسیج رسانه استان دربرگزاری کنگره 10هزار شهید گلگون کفن آذربایجان شرقی در هشت سال دفاع مقدس به عنوان مهم ترین برنامه امسال و برگزاری اجلاسیه شهدای رسانه گفت و افزود : در همین راستا آثار زیادی در قالب انواع محتواهای رسانه ای همچون مصاحبه با خانواده شهدا  تولید وبه دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، بسیج رسانه به نوبه خود تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند در این راستا گام بردارد.
وی همچنین با استناد به فرمایشات نوروزی  مقام معظم رهبری درصحن حرم  مطهر رضوی  در خصوص لزوم ایجاد شور ونشاط اجتماعی در میان آحاد مختلف مردم ، از برگزاری 15تور رسانه ای  ویژه خبرنگاران آذربایجان شرقی در طول امسال  با همکاری  روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی و دستگاه های اجرایی خبرداد وخاطر نشان کرد: درهمین راستا  بسیج رسانه استان تورهای رسانه ای ویژه ای برای متولدین دهه هشتاد نیز برگزارنموده است.
بیرام زاده دربخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به  اجرای برنامه های متنوع و متعدد در طول سال ، گفت : یکی ازبرنامه های بسیج رسانه که همواره مورد استقبال اهالی رسانه قرار می گیرد، جشواره رسانه ای ابوذراست، مهلت ارسال آثار برای هفتمین دوره این جشنواره تا سی ام آذرماه سال جاری است که در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری ومراسم اختتامیه آن نیزدی ماه امسال برگزارمی شود.
وی با بیان اینکه سال قبل سه نفر از برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذراز استان آذربایجان شرقی در سطح کشور حایز رتبه شده بودند ، این موفقیت را برای پدید آورندگان رسانه ای استان  ارزشمندو مهم ارزیابی و ابرازامیدواری کرد: ان شا ا... امسال هم در راستای تولید محتوا و ارایه آثار، شاهد موفقیت بیشتراهالی رسانه از این استان باشیم.
مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی در ادامه این جلسه ازاجرای برنامه «راویان پیشرفت « توسط بسیج رسانه استان برای اولین بار در سطح کشور با هدف بیان اقدامات و خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی درطول 45سال گذشته گفت و اعلام کرد: این تجربه به عنوان یک برنامه ابتکاری درسایر استانهای کشور هم تسری یافته است، ما معتقدیم توفیقات به دست آمده به برکت خون شهدای عظیم الشان و تحت زعامت مقتدر حضرت آیت ا...خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.
وی همچنین  با تاکید بر این که بسیج از بطن مردم و برای مردم است ، حضور توامان اهالی رسانه و مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان نظیر اداره برق و گاز و...در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردارتحت عنوان « مطالبه گری در میدان « را از دیگر برنامه های بسیج رسانه استان اعلام کرد و افزود: این سازمان در نظردارد در آینده نزدیک به موضوعات دیگری همچون بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی  به کمک همکاران بسیج رسانه ورود نماید.
به گفته مسئول بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی ، برگزاری کارگاه های آموزشی عکاسی و خبرنگاری ، نمایشگاه عکس ، جام رسانه امید از دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری است که با همکاری سازمانها و دستگاه های اجرایی ذیربط ازجمله سازمان منطقه آزاد ارس عملیاتی خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: