دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
عجب شیر پرس - یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اقتصاد و تیم اقتصادی دولت اقدامات زیربنایی را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور آغاز کرده و ما امیدوار هستیم این اقدامات به ثمر نشسته و مردم آثار آن را با بهبود شرایط حس کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، رحمت الله نوروزی درباره گام های وزارت اقتصاد برای بهبود وضعیت اقتصادی در سطح کشور، بیان کرد: وزیر اقتصاد حرکت های خوبی را برای بهبود وضعیت اقتصادی با وجود تحریم های ظالمانه آغاز کرده است که برخی از آن اقدامات به بار نشسته و برخی دیگر هنوز جا دارد تا نتیجه بخش شود.

وی در ادامه اظهار کرد: ما انتظار داریم این حرکت ادامه داشته باشد و شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی باشیم. وزیر اقتصاد شناخت خوبی نسبت به مشکلات اقتصادی دارد و امروز با شناخت از مشکلات اقدامات خود را در یک برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش می برد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: در حوزه مناطق آزاد وزارت اقتصاد یک رویکرد مثبتی را ایجاد کرده و به جای آنکه فرار مالیاتی ایجاد شود و صرفا رویکرد واردات محور باشد، تیم اقتصادی دولت در تلاش است تا این مناطق را صادرات محور کند. ما به اقدامات تیم اقتصادی دولت برای بهبود شرایط امیدوار هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: