يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
عجب شیر پرس - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: یک پزشک متخلف در تبریز و ۲ قاچاقچی مواد پتروشیمی و سیگار در مرند و بناب به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند که از این جریمه ۹.۲ میلیارد ریال مربوط به پزشک است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «صمد حضرتی»، روز شنبه با بیان اینکه پرونده پزشک متخلف از سوی کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی به این اداره کل ارجاع شده بود، افزود: این پرونده مربوط به تخلف اضافه دریافتی این پزشک به میزان ۹۲۰ میلیون ریال در تبریز تشکیل شد که در وقت تعیین شده در شعبه سوم تعزیرات تبریز رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه پس از دریافت دفاعیات غیرموثر متهم و از طرفی تایید تخلف وی از سوی معاونت بهداشت و درمان، اتهام اضافه دریافتی از انجام عمل جراحی قلب را محرز اعلام و متهم را علاوه بر الزام به استرداد وجه اضافی به شاکیان به پرداخت ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه گمرگ نوردوز پرونده قاچاق مواد پتروشیمی را به اداره تعزیرات حکومتی مرند ارجاع داده بود، گفت: این پرونده مربوط به قاچاق مواد پتروشیمی از نوع گرانول سفید به میزان ۱۳ هزار کیلوگرم بود که در شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

حضرتی ادامه داد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارایه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت سه میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی با اشاره به پرونده قاچاق سیگار در بناب، یادآور شد: این پرونده به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود که از سوی نیروی انتظامی این شهرستان به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده بود.

حضرتی، افزود: به این پرونده نیز در وقت تعیین شده در شعبه تعزیرات حکومتی بناب رسیدگی شد و شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سیگارها به پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

در نیمه نخست امسال به دنبال رسیدگی به یک هزار و ۹۲۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی، قاچاقچیان به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: