دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
با حضور مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی؛
عجب شیر پرس - نشست صمیمی اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان عجب شیر با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و معاون مشارکت های های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرفارسی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در ساخت مدارس شهرستان عجب شیر گفت: خیرین مدرسه ساز، مایه ی فخر و مباهات ملت ایران هستند چرا که همواره در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقا تعلیم و تربیت در کشور عظم راسخی دارند.

وی افزود: سال گذشته توانستیم تا با یاری خیرین بزرگوار، رتبه دوم در جذب مشارکت خیرین در کشور را کسب کنیم که افتخار بزرگی برای ما است.

فرهودی ادامه داد: بدون شک مشارکت خیرین در مدرسه سازی و احداث مدارس خیری، نمود واقعی مشارکت مردم در اداره کشور و نماد اتحاد دولت و ملت است.

لازم به ذکر است که در این نشست، اعضای مجمع خیرین شهرستان عجب شیر و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به بیان نکته نظرات خود در رابطه با افزایش و ارتقا مشارکت خیرین در جهاد مدرسه سازی پرداخته و پیشنهاد های خود را در رابطه با این امر را مطرح نمودند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: