دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
عجب شیر پرس - در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی، شهرستان‌های آذرشهر و عجب شیر حضور یافت و از برخی مراکز و پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها بازدید کرد
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از هاناخبر ، در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی، عباس مسجدی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور روز چهارشنبه ۱۲ مهر با سفر به این استان در شهرستان‌های آذرشهر و عجب شیر حضور یافت و از برخی مراکز و پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها بازدید کرد.اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، مسجدی در این سفر با حضور در شهرستان تبریز کلنگ احداث ساختمان جدید اداره کل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی را به زمین زد.
وی سپس با حضور در شهرستان آذرشهر ضمن بازدید از مرکز پزشکی قانونی این شهرستان با کارکنان و مراجعین این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
مسجدی همچنین در جلسه‌ای با کارکنان قضایی و اداری آذرشهر دیدار کرد و ضمن شنیدن سخنان و نظرات آنان، در خصوص پیگیری مشکلاتشان قول مساعد داد.
بازدید از شهرک صنعتی شهید سلیمی و دیدار با صنعتگران و تولید کنندگان و بازدید از تصفیه‌خانه آب در حال احداث از دیگر برنامه‌های مسجدی در شهرستان آذرشهر بود.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور سپس با سفر به شهرستان عجب شیر پس از اقامه نماز در یکی از مساجد این شهر، با مردم دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد. دیدار با کارکنان کارخانه فولاد و بازدید از کارخانه تولید ضدیخ‌های خودرویی از جمله برنامه‌های سفر به شهرستان عجب شیر بود.
 مسجدی همچنین از دادگستری شهرستان عجب شیر بازدید و در جلسه صلح و سازش دو طایفه در هرگلان شرکت کرد. حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و گفتگو با کشاورزان و باغداران عجب شیر از دیگر برنامه رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: