دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
وسط بانک تخصصی مسکن صورت گرفت
عجب شیر پرس - مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون پنج هزار و ۲۲۲ واحد طی قرارداد با این بانک از تسهیلات نهضت ملی مسکن بهره‌مند شده‌اند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، خلیل ایمانی بخشایش روز یکشنبه افزود: در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی و خانه‌دار کردن مردم، تاکنون با اعتبار ۱۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای پنج هزار و ۲۲۲ واحد در راستای نهضت ملی مسکن در استان تسهیلات اعطا شده است.

وی با اشاره به جزییات این طرح اضافه کرد: این تسهیلات بنا به درخواست مشتریان صورت گرفته و با توجه به پیشرفت فیزیکی پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان غربی، در خصوص شهرهایی که بیشترین تسهیلات را گرفته اند، اظهار کرد: بیشترین دریافت کنندگان این تسهیلات در شهرستان های ارومیه، ماکو، مهاباد و بوکان است.

ایمانی با اشاره به آمار امسال ادامه داد: بر اساس آمار طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای سال تاکنون برای ۶۲ نفر با اعتبار ۲ هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است.

وی گفت: ۵۲۸ نفر با اعتبار ۱۰ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را در سال گذشته از بانک مسکن دریافت کرده‌اند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: