شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
عجب شیر پرس - مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز حدود 125 میلیارد ریال سهم الشرکه اعضای بازنشسته در مرداد 1402 خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، حمیدرضا نجف‌پورکردی از واریز حدود 125 میلیارد و 177 میلیون ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته از دوم تیر تا اول مرداد 1402 عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: مبلغ یاد شده شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی مؤسسه است که به حساب 938 عضو واریز شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 بعد از برگزاری مجمع و محاسبه سود طبق روال و براساس مانده سهم الشرکه هر کدام از اعضا به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تأکید کرد: به دنبال تکریم جایگاه فرهنگیان و حفظ کرامت اعضای بازنشسته در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک‌ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی از نهادهای متولی و مسؤول این کار، سهم‌الشرکه به حساب آنها اعمال خواهد شد.

نجف‌پور اضافه کرد: پرداخت سهم الشرکه علاوه بر بازنشستگان عضو مؤسسه در بازه زمانی یاد شده، شامل اعضای بازخرید‌، فوتی‌ها، از کار افتاده‌ها و انصرافی‌ها نیز می‌شود.

وی با اشاره به توافقات انجام شده با بانک مرکزی برای احیای بانک سرمایه، تصریح کرد: این بانک شرایطی را فراهم آورده است تا متقاضیان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق سوپر اپلیکیشن فرهنگیان به آدرس szf.satpay.ir، امکان اقدام داشته باشند ضمن اینکه واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین درباره نحوه عضویت در این مؤسسه تصریح کرد: فرهنگیان متقاضی با مراجعه به دفاتر نمایندگی مؤسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در مؤسسه اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند.

نجف پور کردی گفت: فرهنگیان عضو می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف 5 درصد حقوق و مزایا از طریق مبادی مذکور اقدام کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: