شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
عجب شیر پرس - دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت و کادرفنی پرسپولیس توضیح بدهند که چرا بدون جذب دروازه‌بان دوم مطمئن، اجازه دادند «احمد گوهری» از تیم برود!
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی بزرگ برابر النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با یک شوک مواجه شد. مصدومیت علیرضا بیرانوند باعث شد تا پرسپولیسی‌ها با دلواپسی پیگیر وضعیت او باشند زیرا بیرانوند تنها بازیکن بدون رقیب در فهرست پرسپولیس محسوب می‌شود و حالا پرسپولیسی‌ها نمی‌دانند که آیا او به این بازی مهم می‌رسد یا نه!

در همین راستا مهدی واعظی، دروازه‌اسبق سرخپوشان در گفت‌وگو با ایرنا در مورد پرسپولیس، شرایط این تیم در لیگ برتر و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

عملکرد پرسپولیس در چهار دیدار اول لیگ برتر را چطور دیدید؟

تیم سه برد و یک تساوی به‌دست آورد و از نظر نتیجه عملکرد نسبتا خوبی داشت و بد کار نکرد اما باید از این مسابقات درس گرفت تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.

پرسپولیس در چه نقاطی ضعف دارد؟

بدیهی است که تیم در بخش هجومی نیاز به مهاجم دارد اما علاوه بر آن دروازه‌بان دوم هم می‌خواهیم که پرسپولیس اقدام نکرد. در سایر خطوط شرایط خوبی داریم.

عدم جذب دروازه‌بان دوم مطمئن، چه توجیهی دارد؟

واقعا نمی‌دانم! هر تیمی در هر سطحی دو دروازه‌بان خوب می‌خواهد. چه تضمینی وجود دارد که بیرانوند در تمام فصل دروازه‌بان تیم باشد؟ مصدوم نشود و اتفاق دیگری برای او رخ ندهد؟ کادرفنی و مدیریت تشریح کند که به چه دلیلی دروازه‌بان دوم جذب نکردند و به دروازه‌بانی هم که بود، اجازه جدایی دادند؟!

شما خودتان در پرسپولیس با حسن رودباریان رقابت داشتید و هر دو دروازه‌بان تیم ملی بودید.

بله. این موضوع به ما انگیزه می‌داد که در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشیم تا خودمان را به مربی نشان دهیم و بتوانیم تیم را در مسابقات همراهی کنیم. واقعا این موضوع حیاتی است.

الان می‌توانیم به دروازه‌بان دوم تیم، امید داشته باشیم؟

اتفاقا باید اشاره کنم که اگر بحث تجربه را کنار بگذاریم، دروازه‌بان‌های پایه ما شرایط خوبی دارند. فوتبال ما فقر دروازه‌بان دارد و اگر مربیان اندکی بتوانند به بازیکنان میدان بدهند، قطعا این جوانان خودشان را نشان خواهند داد.

مقابل النصر با رونالدو و انبوهی از ستاره‌های نام‌دار، و الدحیل با کوتینیو شانسی برای صعود داریم؟

دقت کنید؛ این نفرات اسمشان همان است اما قطعا همان ستاره‌هایی نیستند که در فوتبال اروپا می‌درخشیدند. پرسپولیس قطعا شانس صعود دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: