يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
عجب شیر پرس - گلزنی مهاجم جدیدالورود تراکتور در اولین بازی، تی‌تی‌ها را برای برطرف شدن نیاز های تهاجمی‌شان امیدوار کرده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، مهدی عبدی آخرین خرید تابستانی تراکتور محسوب می‌شود که به صورت قرضی از پرسپولیس راهی این تیم شد.

عبدی در اولین بازی خود برای تی‌تی‌ها، دروازه مس رفسنجان را باز کرد و فرشته نجات تیمش شد تا تراکتوری‌ها را برای تامین هرچه بهتر نیاز های خط حمله‌شان در ادامه فصل، امیدوار کند.

این مهاجم ۲۴ ساله که توسط پرسپولیس به تراکتور قرض داده شده، در تبریز انگیزه های بسیاری برای ثابت کردن خودش دارد و می‌خواهد سال آینده مجدداً به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد. از در اندیشه نشان دادن شایستگی های خود در تراکتور خواهد بود.

تی‌تی‌ها در هفته پایانی شهریورماه و آغازین مهرماه به مصاف هوادار تهران و شمس‌آذر قزوین می‌روند و بدیهی است که گلزنی مقابل این دو تیم برای عبدی می‌تواند نسبت به دیگر تیم‌ها آسان‌تر باشد.

آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن و نساجی مازندران دیگر رقبای تراکتور در ادامه لیگ هستند و می‌توان گفت مهاجم قائمشهری تراکتور حداقل در طول این پنج هفته برای بازگشایی دروازه حریفان کار چندان دشواری در پیش ندارد.

از طرفی تراکتور، ریکاردو آلوز بهترین پاسور فصل گذشته لیگ‌برتر را در اختیار دارد و علاوه بر آن کمربند خط میانی این تیم قدرت مثال‌زدنی در انتقال توپ به خط حمله دارد و همین شانس گلزنی را برای عبدی افزایش می‌دهد.

اکنون که همه چیز مهیا شده که مهدی عبدی در تراکتور خودی نشان دهد، باید دید عملکرد مهاجمی که طبق اعلام هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، بنا به خواست باشگاه جذب شده، در طول چند هفته پیش‌رو، چگونه خواهد بود.

تراکتور در چارچوب هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران، روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه، میهمان هوادار خواهد بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: