شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
عجب شیر پرس - بازیکن سابق استقلال می‌گوید تیم ملی می‌تواند با انجام چهار، پنج بازی دوستانه مناسب عملکرد خوبی در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محسن گروسی، ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران درباره پیروزی یک بر صفر تیم‌ملی مقابل بلغارستان اظهار کرد: بازی‌های تدارکاتی به تیم ملی کمک می‌کنند تا کادر فنی با بهره گرفتن از تمام بازیکنان، هماهنگی لازم را ایجاد کند. شاید یک مقدار از بازیکنان نسبت به این بازی بی‌انگیزه بودند و آن را دست کم گرفته بودند اما بازی خوبی بود. امیدوارم تیم ملی با تیم‌های بزرگ بازی کند تا با آمادگی بالاتری در جام ملت‌ها حاضر شود.

او درباره عملکرد محبی در چند بازی اخیر تیم ملی بیان کرد: محبی بازیکن جوان و با انگیزه‌ای است که در چند بازی اخیر تیم ملی توانسته درخشش خوبی داشته باشد. بازی محبی در چند بازی اخیر تیم ملی بیشتر به چشم آمده و به نظر می‌رسد می‌تواند در تیم ملی جایگزین مناسبی باشد.

بازیکن سابق تیم ملی درباره بازی دوستانه مقابل آنگولا در ورزشگاه آزادی هم گفت: اگر بتوانیم تا جام ملت‌ها چهار، پنج بازی دیگر در این سطح و حتی بالاتر برگزار کنیم، بسیار امیدوار خواهیم شد که تیم ملی بتواند نسبت به دوره‌های قبلی این رقابت‌ها خیلی بهتر فوتبال بازی کند.

«چه رتبه‌ای را برای تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا پیش‌بینی می‌کنید؟» گروسی در پاسخ به این پرسش گفت: تا آغاز جام ملت‌ها زمان داریم و اگر بتوانیم در این مدت با تیم‌های آسیایی و اروپایی چند بازی دیگر انجام بدهیم، می‌توانیم در آسیا آبروداری کنیم و عملکرد مناسبی از خودمان نشان بدهیم.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر هم اظهار کرد: استقلال در چهار هفته نخست لیگ برتر عملکرد مناسبی داشت و با توجه به اینکه بازیکنان زیادی را هم از دست داد توانست با سه پیروزی نگاه‌ها را به خود جلب کند. در بازی برابر سپاهان هم اشتباهات داوری سبب باخت این تیم شد. نکونام نشان داد مربی بزرگ و با انگیزه‌ای است و کارش را خوب بلد است.

او درباره اینکه گفته شده بود داربی ۱۰۲ در کشور قطر برگزار خواهد شد عنوان کرد: تماشاگران دوست دارند بازی این دو تیم را سالی حداقل دو بار از نزدیک تماشا کنند. حیف بود که این بازی در جای دیگری برگزار شود. البته امیدوارم مشکل حضور هواداران هم حل شود تا با حضور آنها انگیزه بازیکنان بالا برود و یک داربی جذاب را شاهد باشیم.

گروسی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از داربی پیش رو گفت: بازی سختی است و هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند. به نظرم این بازی یک گل خواهد داشت و تیمی می‌تواند به موفقیت برسد که تا زمان بازی بهتر تمرکز کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: