يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
عجب شیر پرس - بازیکن سابق پرسپولیس درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: درست است تیم‌های عربستانی هزینه‌های زیادی را انجام داده و بازیکنان بزرگی را جذب کرده‌اند اما پرسپولیس هم تیم باکیفیتی است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سهراب انتظاری بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد: به نظر من پرسپولیس لیگ را خوب شروع کرد و درست است که تماشاگران در هفته‌های ابتدایی در ورزشگاه‌ها حضور نداشتند اما این تیم توانست امتیازات لازم را جمع آوری کند.
پرسپولیس غافلگیر شد

او ادامه داد: در دو بازی ابتدایی پرسپولیس هر دو را پیروز شد. مقابل تیم جوان ذوب‌آهن هم به نظرم غافلگیر شد و در دیدار برابر فولاد در اهواز هم در نیمه دوم با ارائه یک بازی هجومی توانستند به برتری برسند. باید قبول کنیم با توجه به ابتدای فصل و بدنسازی تیم‌ها بازیکنان هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند. پرسپولیس هم در آن آب‌وهوا توانست ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند.
مهم‌ترین نگرانی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا است

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد مهاجمان این تیم خاطرنشان کرد: در ۲،۳ سال اخیر باب شده است که می‌گویند پرسپولیس مهاجم ندارد و جالب اینکه مسئولان باشگاه هم هیچ کاری را انجام نمی‌دهند. شاید به خاطر مسائل مالی باشد و یا سقف قرارداد. البته فصل گذشته با همین مهاجمان هم قهرمان لیگ شدیم و هم جام حذفی. مهم‌ترین نگرانی حال حاضر مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست که باید قطعا برای آن بازی‌ها مهاجم با تجربه جذب کنیم. فدراسیون فوتبال قانون سقف قرارداد را گذاشته که باعث شده باشگاه‌ها در مضیقه قرار بگیرند و نتوانند بازیکنان با کیفیت جذب کنند.
پرسپولیس در آسیا دست و پا بسته نیست

انتظاری درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: درست است که تیم‌های عربستانی هزینه‌های زیادی را انجام داده  و بازیکنان بزرگی را جذب کرده‌اند اما پرسپولیس هم تیم با کیفیتی است و تجربه ۲ بار نایب قهرمانی آسیا را در چند سال اخیر در کارنامه خود دارد. پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای در این مسابقات نخواهد بود و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

او درباره اینکه آیا پرسپولیس توانایی صعود از این گروه را دارد تصریح کرد: شک نکنید پرسپولیس توانایی صعود از این گروه را دارد. البته روی کاغذ نمی‌توانیم قول صعود بدهیم و باید تلاش کنیم و ابزار را برای سرمربی فراهم کنیم.
ما دنبال تیم‌های راحت هستیم!

بازیکن سابق تیم ملی درباره لیست اخیر تیم ملی گفت: قرار است ۲ بازی دوستانه انجام دهیم اما این را هم باید در نظر بگیریم بازی مقابل آنگولا چه کمکی به فوتبال ما می‌کند. لیگ را شروع نکرده تعطیل می‌کنیم. تیم‌های بزرگ مثل ژاپن و عربستان و کره جنوبی با تیم‌های بزرگ در دنیا بازی می کنند اما ما از ترس باخت و فشار ناشی از آن به دنبال بازی با تیم‌های راحت هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: