يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
عجب شیر پرس - بازیکن پیشین تراکتور، نبود مهاجم نوک با تجربه را بزرگ‌ترین مشکل این تیم قلمداد کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سیدمهدی سیدصالحی اظهار کرد: بازیکنان بسیاری در نقل‌وانتقالات از تراکتور جابه‌جا شدند، ۸۰ درصد تیم از هم پاشید و این امر موجب از هم گسستگی نفرات تراکتور شد.

او ادامه داد: قرعه دشوار تراکتور در لیگ‌برتر و واگذاری نتایج و همچنین بازی پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا، همگی در ابتدای فصل، باعث شد تا تیم، تعادلش را از دست بدهد و این تیم برای بهبود وضعیت نیازمند زمان است.

سیدصالحی بزرگ‌ترین اشتباه تراکتور در نقل‌وانتقالات را عدم جذب مهاجم نوک با کیفیت دانست و گفت: از دست دادن رضا اسدی و محمدرضا اخباری و عدم توانایی جذب جایگزین برای این دو تاثیر منفی روی تراکتور گذاشت، نبود مهاجم با تجربه بزرگترین مشکل تراکتور است و حسین پورحمیدی دروازه‌بان این تیم نیز برای اولین بار برای یک تیم بزرگ بازی می‌کند.

پیشکسوت تراکتور در رابطه با جذب رضا عبدی اذعان کرد: عبدی بازیکن خوبی است، اما تراکتور به مهاجم با تجربه‌تر نیازمند است، او در پرسپولیس هم اکثرا نیمکت نشین بود.

سید صالحی در خصوص چهار هفته ابتدایی لیگ‌برتر فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌ها درحال شناخت یکدیگر هستند و معتقدم لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته پویاتر خواهد بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: